مشخصات باتری و دوربین گلکسی A16 از طریق گواهی BIS منتشر شد

گلکسی A16 آینده از طریق گواهی BIS اوایل امروز به صورت آنلاین ظاهر شد. متأسفانه، ورودی پایگاه داده BIS چیزی جز شماره مدل باتری گوشی را فاش نکرد. با این حال، اکنون اخبار بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داریم، زیرا اکنون می‌توانیم دوربین‌ها و باتری‌ها را به لیست مشخصات فاش شده گلکسی A16 اضافه کنیم.

همکاران ما در GalaxyClub توانسته‌اند مشخصات باتری و دوربین گوشی ارزان‌قیمت گلکسی A16 را تأیید کنند، اما اگر انتظار تغییرات گسترده‌ای را داشتید، ممکن است ناامید شوید. تا اینجای کار، به نظر نمی‌رسد که گلکسی A16 شگفت‌انگیز باشد.

گلکسی A16 از همان دوربین و باتری استفاده می کند

طبق گزارش ها، سامسونگ مسیر خود را حفظ خواهد کرد و هیچ تغییری در مورد مشخصات دوربین و باتری گلکسی A16 در مقایسه با گلکسی A15 فعلی نخواهد داد.

گلکسی A16 دارای تنظیمات دوربین پشت سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است که برای شروع کار چندان مفیدی نیست. اوه، و دوربین سلفی نیز وضوح 13 مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد.

در رابطه با باتری گلکسی A16، امروز فهمیدیم که سامسونگ ممکن است از دو باتری مختلف با شماره مدل های مختلف استفاده کند که احتمالاً به دو تامین کننده اشاره دارد. صرف نظر از این، دوستان گلکسی کلاب ما می گویند که گلکسی A16 مانند A15 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

و اگر ظرفیت باتری بهبود نیابد، سرعت شارژ نیز احتمالاً بهبود نخواهد یافت. این احتمال وجود دارد که باتری گلکسی A16 با شارژ 25 واتی شارژ شود.

سامسونگ هنوز چیزی در مورد گلکسی A16 نگفته است، اما با توجه به اینکه گلکسی A15 در دسامبر گذشته معرفی شد، ممکن است دنباله آن تا قبل از پایان سال و درست به موقع برای فصل خرید تعطیلات به فروش برسد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.