سری آیفون 16 باتری‌هایی با قاب فولادی ضد زنگ دریافت می‌کند که دوام بیشتری دارد

لاین آپ آیفون 16 حداقل دو ماه تا عرضه باقی مانده است، اما چندین شایعه وجود دارد که نشان می دهد از سری آینده چه انتظاراتی باید داشت.

مدل های آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس ظاهرا ظرفیت باتری بهتری را در مقایسه با همتایان سال 2023 خود ارائه می دهند.

مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین، ادعا می کند که این شرکت مستقر در کوپرتینو در حال افزایش چگالی انرژی باتری در سری آیفون 16 است تا عمر باتری طولانی تری داشته باشد. انتظار می رود اپل از یک بدنه فولادی ضد زنگ استفاده کند که دور باتری می پیچد. این همچنین به شرکت کمک می کند تا با الزامات اتحادیه اروپا برای باتری های قابل تعویض در گوشی های هوشمند مطابقت داشته باشد.

باتری آیفون جدید می تواند تا 10 درصد متراکم تر باشد

مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین، ادعا کرده است که استفاده از قاب های فولادی ضد زنگ برای باتری های آیفون به اپل کمک می کند تا قوانین اتحادیه اروپا را رعایت کند و در عین حال تراکم سلول باتری را افزایش دهد. او گفت که استفاده از بدنه فولادی ضد زنگ برای باتری آیفون به پنج تا ده درصد تراکم سلولی بالاتر و در عین حال رعایت الزامات ایمنی اجازه می دهد تا به دو هدف در یک زمان دست یابد.

کو قبلاً پیشنهاد کرده بود که بدنه فولادی ضد زنگ تعویض باتری را در مدل های بعدی آیفون آسان تر می کند. این به اپل کمک می کند تا از الزامات اتحادیه اروپا پیروی کند. انتظار می رود Sunway تامین کننده اصلی قاب باتری های فولادی ضد زنگ برای سری جدید آیفون 16 باشد.

ما گمانه‌زنی‌هایی درباره ویژگی‌های آیفون 16 شنیده‌ایم که از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دکمه اکشن جدید و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی باز می‌شوند. انتظار می رود مدل های آیفون 16 پرو به تراشه A18 Pro مجهز شوند.

آیفون 16 و آیفون 16 پلاس معمولی می توانند بر روی تراشه A18 Bionic بر اساس فرآیند 3 نانومتری TSMC اجرا شوند. در همین حال، گفته می شود که آیفون 16 پرو به جای 6.1 اینچی نسخه قبلی خود، از صفحه نمایش 6.3 اینچی بهره می برد. ظاهراً آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی است که نسبت به آیفون 15 پرو مکس 6.7 اینچی بیشتر است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.