گلکسی رینگ چگونه سلامت و خواب شما را ردیابی می کند؟

سامسونگ به زودی حداقل سه پوشیدنی جدید ردیابی سلامت را عرضه خواهد کرد و به نظر می رسد این شرکت در حال توسعه ویژگی های جدید برای آنها است. اوایل امروز، فاش شد که چگونه سامسونگ در حال بهبود ویژگی داروها در Samsung Health است. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که حلقه گلکسی چگونه سلامت و سایر معیارهای تناسب اندام را ردیابی می‌کند.

حلقه گلکسی با اندازه گیری ضربان قلب، خواب، استرس و موارد دیگر سلامت را ردیابی می کند

حلقه گلکسی می تواند ضربان قلب، استرس، خواب و عادات خروپف شما را ردیابی کند. این ویژگی ها توسط گزارشی از Android Authority فاش شده است.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، اپلیکیشن Samsung Health می تواند در صورت جفت شدن با حلقه گلکسی، سلامت شما را ردیابی کرده و نتایج زنده را نمایش دهد. این برنامه همچنین یک انیمیشن دایره ای جدید را هنگام ردیابی استرس شما نمایش می دهد.

حلقه گلکسی همچنین می تواند دوره های قاعدگی را پیش بینی کند. اگر از Galaxy Ring و Galaxy Watch استفاده می‌کنید، Samsung Health از شما می‌پرسد که از کدام دستگاه برای ردیابی این معیارها استفاده کنید.

برای تشخیص خروپف، باید حلقه گلکسی را بپوشید و تلفن گلکسی جفت شده را در نزدیکی خود داشته باشید و در حال شارژ باشد، زیرا میکروفون تلفن هنگام خواب صدای شما را ضبط می کند. پس از شناسایی خروپف، فایل‌های صوتی مهر زمانی برای بررسی ذخیره می‌شوند.

حلقه گلکسی همچنین می‌تواند دمای پوست شما را مانند گلکسی واچ سری 6 اندازه‌گیری کند. با این حال، احتمالاً فاقد GPS است، بنابراین نمی‌توان از آن برای ردیابی دقیق مکان‌ها و مسیرهای خارج از منزل استفاده کرد.

خرید حلقه گلکسی از گلکسی واچ دو مزیت دارد: عمر باتری و راحتی. می‌تواند تا یک هفته با یک بار شارژ دوام بیاورد و راحت‌تر از گلکسی واچ در هنگام خواب باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.