امکان اشتراک‌گذاری داده‌های سلامت اعضا خانواده به Samsung Health می‌آید

Samsung Health یکی از همه کاره ترین سیستم های تناسب اندام و ردیابی سلامتی است که برای گوشی های هوشمند موجود است. سامسونگ قصد دارد به زودی آن را با ارائه اشتراک‌گذاری داده‌های سلامت برای اعضای خانواده بهبود بخشد و نظارت بر سلامت کودکان یا افراد مسن را آسان‌تر کند.

Samsung Health برای به اشتراک گذاری داده های سلامت خانواده

به نظر می رسد که سامسونگ ویژگی اشتراک گذاری داده های سلامت خانواده را به Samsung Health اضافه می کند. گزارشی از Android Authority نشان می دهد که سامسونگ به زودی گزینه ای را برای به اشتراک گذاری داده های سلامت یک کاربر از Samsung Health با دیگران (مانند اعضای خانواده) ارائه می دهد. به عنوان مثال، والدین می توانند اطلاعات سلامتی فرزندان یا اعضای سالمند خانواده خود را ردیابی کنند.

با این حال، کاربران نیازی به نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی داده های سلامتی خود ندارند، زیرا فرآیندهای تأییدی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که فقط کاربران مجاز می توانند به آن داده ها دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، کاربرانی که داده‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک می‌گذارند، می‌توانند هر زمان که بخواهند اشتراک‌گذاری را متوقف کنند یا داده‌هایی را که می‌خواهند به اشتراک بگذارند تغییر دهند. اسکرین شات های فاش شده نشان می دهد که کودکان (یا افراد مسن) برای به اشتراک گذاشتن داده های سلامتی گلکسی واچ خود باید یک گوشی گلکسی داشته باشند.

کاربران می‌توانند پیش‌نمایش نحوه نمایش داده‌های سلامتی خود را قبل از به اشتراک گذاشتن با دیگران مشاهده کنند. دسترسی به داده های سلامت کودکان مستلزم رضایت از حساب والدین (یا قیم) آنها است. اگر مدت طولانی عدم فعالیت وجود داشته باشد، داده های سلامت مشترک به طور خودکار حذف می شوند و اشتراک گذاری متوقف می شود.

از این گزارش، به نظر می رسد که ویژگی آینده به حلقه گلکسی یا گلکسی واچ آینده محدود نخواهد شد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این ویژگی برای ساعت‌های گلکسی قدیمی (احتمالاً از Galaxy Watch 4 و جدیدتر) نیز منتشر شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.