اپل ویژن پرو قابلیت‌های هوش مصنوعی Intelligence را دریافت می کند

طبق گزارش، Apple Vision Pro نیز ممکن است وارد لیست دستگاه هایی شود که ویژگی های Apple Intelligence را دریافت می کنند.

در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2024، غول فناوری مستقر در کوپرتینو ویژگی های جدید هوش مصنوعی (AI) خود از جمله ابزارهای نوشتن، سیری مبتنی بر هوش مصنوعی، Genmoji و غیره را به نمایش گذاشت. در آن زمان، این ویژگی ها برای iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia اعلام شد. اکنون گفته می شود که Vision Pro نیز این ویژگی های هوش مصنوعی را دریافت خواهد کرد. با این حال، طبق گزارش ها، این ویژگی ها امسال وارد نمی شوند.

اپل ویژن پرو Intelligence اپل را دریافت می‌کند

بر اساس گزارش مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود، غول فناوری کار را برای رساندن Apple Intelligence به هدست واقعیت ترکیبی خود آغاز کرده است. این گزارش با استناد به افراد آشنا با این موضوع ادعا می‌کند که این ویژگی‌ها به احتمال زیاد امسال وارد نمی‌شوند.

با این حال، مشخص نیست که آیا ویژگی های هوش مصنوعی اوایل سال آینده عرضه می شود یا اینکه کاربران باید تا انتشار visionOS 3 در پاییز 2025 منتظر بمانند.

گورمن تاکید می‌کند که افزودن هوش اپل به ویژن پرو، با توجه به 16 گیگابایت رم یکپارچه دستگاه که به گفته او برای اجرای وظایف هوش مصنوعی «بیش از اندازه کافی» است، نباید چالش زیادی باشد. با توجه به اینکه هدست از چیپست M2 استفاده می کند، مشکلات مربوط به پردازنده نیز نباید رخ دهد. در نهایت، این گزارش بیان می‌کند که visionOS گونه‌ای از iPadOS موجود است که باید دردسر ادغام ویژگی‌های هوش مصنوعی در دستگاه را کاهش دهد.

این گزارش ادعا می‌کند که یکی از دلایل تاخیر در معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی به ویژن پرو می‌تواند جلوگیری از بارگذاری بیش از حد سرورهای محاسبات ابری خصوصی آن باشد.

گفته می‌شود که این شرکت هنوز در حال توسعه زیرساخت‌های سیستم‌های ابری خود است و گسترش آن به محصولات بیش از حد بلافاصله ممکن است بر تأخیر یا کارایی ارائه ویژگی‌ها تأثیر بگذارد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.