اپل توسعه iOS 19 را برای انتشار در سال 2025 آغاز می کند

طبق گزارش ها، اپل توسعه سیستم عامل های سال آینده را برای دستگاه های خود آغاز کرده است. این گزارش تنها یک ماه پس از آن منتشر شد که غول فناوری کوپرتینویی از iOS 18، macOS Sequoia، watchOS 11 و visionOS 2 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2024 رونمایی کرد.

iOS 18 که پاییز امسال به صورت عمومی عرضه خواهد شد، به خانه می رسد. سفارشی سازی صفحه نمایش، بهبود مرکز کنترل، پشتیبانی از RCS و موارد دیگر. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد آنچه iOS 19 ممکن است به ارمغان بیاورد، وجود ندارد، گفته می شود که این شرکت نام رمز آن را Luck گذاشته است.

طبق گزارش‌ها، اپل توسعه iOS 19 و macOS 16 را آغاز کرده است

این اطلاعات از مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود آمده است، که اشاره می کند که این شرکت به طور رسمی توسعه سیستم عامل های اصلی سال 2025 را آغاز کرده است. اینها شامل iOS 19 برای آیفون، macOS 16 برای دستگاه های مک، watchOS 12 برای Apple Watch و visionOS 3 برای Apple Vision Pro است.

گورمن با استناد به منابع ناشناس ادعا می‌کند که اپل برای هر یک از سیستم‌عامل‌های فوق الذکر کدهای اختصاصی نیز در نظر گرفته است. در حالی که iOS 19 شانس نامیده می شود، macOS 16 با کد Cheer شناخته می شود. WatchOS 12 به صورت داخلی نپالی نامیده می شود در حالی که visionOS 3 نام داخلی Discovery را دریافت می کند. قابل ذکر است، این کدها هیچ معنایی در مورد ویژگی های جدیدی که ممکن است سیستم عامل ممکن است داشته باشد، ندارد.

این گزارش تاکید می کند که کار این شرکت برای سیستم عامل های سال آینده در زمانی آغاز می شود که در حال تنظیم دقیق سیستم عامل سال جاری است که در پاییز عرضه می شود. با این حال، این برای این غول فناوری غیرعادی نیست، زیرا معمولاً فرآیند ساخت نرم افزار خود را در این زمان از سال آغاز می کند. گورمن همچنین ادعا می کند که این شرکت همچنین توسعه محصولات سخت افزاری را برای سال آینده آغاز کرده است و برای آزمایش دستگاه ها به نرم افزار نیاز دارد.

از آنجایی که در اوایل چرخه توسعه نرم افزار است، هیچ ویژگی یا تغییر جدیدی در این مرحله مشخص نیست. با این حال، انتظار می‌رود که در روزهای آینده نشت اطلاعات منتشر شود.

به طور جداگانه، اپل نیز در حال آماده شدن برای عرضه عمومی iOS 18 در اواخر امسال است. اخیراً، این شرکت نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 18 را با iPhone Mirroring، یک ضامن جدید برای پیام‌رسانی RCS (در حال حاضر فعال نشده) و یک نماد جدید با تم تاریک برای اپ استور منتشر کرده است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.