ایرپادهای اپل مجهز به دوربین به زودی معرفی می‌شوند

طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی ایرپادهای جدیدی است که مجهز به دوربین خواهند بود. این ایرپادهای جدید دارای دوربین های تشعشع مادون قرمز (IR) خواهند بود، مشابه دوربین هایی که با گیرنده Face ID آیفون ادغام شده اند.

گفته می‌شود که استریو بی‌سیم واقعی جدید (TWS) توسط غول فناوری کوپرتینویی، در صورت استفاده با Apple Vision Pro، هدست واقعیت ترکیبی این شرکت، تجربه صوتی فضایی پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد.

ماه گذشته در WWDC، این شرکت ویژگی‌های جدیدی را برای AirPods معرفی کرد، مانند کنترل‌های مبتنی بر ژست برای تعامل با سیری، قابلیت‌هایی برای ردیابی سر در حین بازی و بهبود صدا در حین تماس‌های صوتی.

اپل اعلام کرد ایرپادهای مجهز به دوربین را عرضه خواهد کرد

مینگ چی کو، تحلیلگر TF Securities در یک پست مدیوم گفت: «آخرین نظرسنجی من در زنجیره تامین نشان می‌دهد که اپل قصد دارد تا سال 2026 ایرپادهای جدید با ماژول‌های دوربین را به تولید انبوه برساند که دارای دوربین IR مشابه گیرنده Face ID آیفون (نه فرستنده).” شایان ذکر است، گزارش قبلی در ماه فوریه نیز به وجود AirPods با دوربین و سنسورهای پیشرفته اشاره کرد.

ظاهراً عملکرد جدید به AirPods برای بهبود تجربه صوتی فضایی هنگام جفت شدن با Vision Pro و هر هدست آینده اپل که این شرکت عرضه می کند اضافه می شود. گفته می شود که اگر کاربر در حال تماشای ویدیویی در هدست واقعیت ترکیبی با هدفون جدید باشد و سر خود را به سمت خاصی بچرخاند، صدای بلندتر یا تاکید بیشتری را از منبع صدا در آن جهت می شنود.

طبق این گزارش، دوربین های IR روی AirPods قادر به تشخیص تغییرات تصویر محیطی خواهند بود. اینها می توانند تشخیص دهند که کاربر ویژن پرو چه زمانی سر را حرکت می دهد و جهت پخش کننده ویدیو در محیط واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی تغییر می کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که هدفون ممکن است حرکات درون هوا را برای تعامل با دستگاه ارائه دهد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.