یوتیوب پریمیوم 3 ویژگی جدید دریافت می کند

یوتیوب چند ویژگی جدید را برای مشترکین Premium خود اعلام کرد. ویژگی‌های جدید برای کاربران اندروید در ایالات متحده در دسترس هستند و در هفته‌های آینده به آن‌هایی که در iOS نیز هستند گسترش خواهند یافت.

اینها شامل یک دکمه جدید پرش به جلو است که به طور خودکار به جالب ترین قسمت ویدیویی که در حال تماشای آن هستید می پرد. این شامل هوش مصنوعی و داده های بیننده است و اگر روی یک ویدیو دوبار ضربه بزنید ظاهر می شود.

YouTube Shorts حالت تصویر در تصویر (PiP) را دریافت می‌کند که به شما امکان می‌دهد در حین انجام چند کار، محتوا را تماشا کنید.

یوتیوب همچنین آخرین ویژگی های آزمایشی خود را به اشتراک گذاشته است که می توانید با مراجعه به صفحه ویژگی های آزمایشی به آنها دسترسی داشته باشید. اینها شامل دانلودهای هوشمند برای YouTube Shorts و Conversational AI است که به سؤالات از طریق اعلان پاسخ می دهد و محتوای مرتبط را بدون وقفه در ویدیوی شما پیشنهاد می کند. هوش مصنوعی مکالمه از طریق دکمه «پرسش» در زیر ویدیوهای انتخابی قابل دسترسی است.

صفحه تماشای بازطراحی شده در حال حاضر منحصر به کاربران وب است. یوتیوب می گوید که روشی جدید و بهبود یافته برای یافتن محتوای مرتبط و تعامل با نظرات ارائه می دهد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.