راه حل مایکروسافت برای اجرای سریعتر برنامه Photos در ویندوز 11 چیست؟

پس از به‌روزرسانی‌های اخیر، راه‌اندازی Microsoft Photos در ویندوز 11 بیشتر طول می‌کشد، اما مایکروسافت راه‌حلی دارد. این شرکت قصد دارد به محض راه‌اندازی روی دسک‌تاپ، برنامه را به‌طور خودکار در پس‌زمینه اجرا کند. مایکروسافت معتقد است که “راه اندازی خودکار” می تواند به برنامه Photos کمک کند تا با عملکرد کند مقابله کند.

برای کسانی که نمی دانند، Microsoft Photos در چند هفته گذشته تغییرات چشمگیری را پشت سر گذاشته است. مایکروسافت برنامه Windows 11 Photos را از UWP به Windows App SDK تغییر داده است که به API های توسعه دهنده و ویژگی هایی اشاره دارد که می توانند در کنار سایر ابزارهای توسعه برنامه ویندوز استفاده شوند.

یکی از دلایلی که مایکروسافت UWP را برای Windows App SDK کنار می گذارد، یکپارچگی عمیق تر وب و بهبود عملکرد است. در یک پست وبلاگی که اخیراً منتشر شد، مایکروسافت ادعا کرد که برنامه Photos پس از تغییر به Windows App SDK سریع‌تر خواهد بود، اما اینطور نیست.

برنامه Photos در ویندوز 11 به کندی راه اندازی می شود - چیکاو

ویرایشگر تصویر در برنامه Photos اکنون از رابط کاربری وب OneDrive پشتیبانی می‌کند، اما آیا این باعث می‌شود برنامه سریع‌تر اجرا شود؟ قطعا نه. درعوض، با Edge WebView API تماس می‌گیرد، که به افزایش استفاده از منابع کمک می‌کند.

اما به نظر می رسد که مایکروسافت ممکن است یک “راه حل” برای مشکل عملکرد پیدا کرده باشد.

در به‌روزرسانی جدید، مایکروسافت یک ضامن به نام «Performance» اضافه کرده است که می‌توان آن را تغییر داد تا عکس‌ها در هنگام راه‌اندازی در پس‌زمینه اجرا شوند تا عملکرد بهبود یابد. این یک جابجایی اختیاری است، اما اگر به‌روزرسانی آینده آن را به‌طور پیش‌فرض در برنامه Photos روشن کند، تعجب نخواهیم کرد.

هنگامی که روشن می‌شود، فرآیندهای مربوط به برنامه Photos به‌طور خودکار در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و به محض اینکه روی دسک‌تاپ بوت می‌شوید، حافظه و CPU شما را می‌خورند.

اگرچه این تغییر می‌تواند به این معنی باشد که Microsoft Photos اکنون حتی زمانی که شما از برنامه استفاده نمی‌کنید از منابع استفاده می‌کند، همچنین به این معنی است که برنامه می‌تواند به سرعت راه‌اندازی شود.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.