6 سایت برتر دانشجویی که تمامی دانشجویان به آن ها نیاز دارند

بدون تردید دسترسی به محتواهای آموزشی کاربردی و باکیفیت، بانک مقالات علمی داخلی و خارجی و مراکز تخصصی خدمات انجام پروژه های دانشجویی از نیازهای اصلی هر دانشجویی است. در همین راستا برخی سایت های معتبر اقدام به ارائه خدمات خوبی برای تأمین نیاز دانشجویان در زمینه های مذکور کرده اند.

در همین راستا و در ادامه به بررسی 6 سایت برتر دانشجویی که تمامی دانشجویان به آن ها نیاز دارند، می‌پردازیم. برای انتخاب و معرفی سایت ها سعی کرده ایم تا فاکتورهایی نظیر کاربردی بودن، گستردگی و تنوع خدمات، نقش سایت در تأمین نیاز دانشجویان و مواردی مثل پشتیبانی و قیمت را در نظربگیریم. پس اگر به دنبال بهترین سایت های دانشجویی هستید، توصیه می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

  1. کارت پروژه، کارِت رو به بهترین شکل انجام میده!

کارت پروژه یک مجموعه تخصصی و همه فن حریف در زمینه انجام پروژه های دانشجویی است. کافی است سری به سایت karet.ir بزنید، تا با دنیایی از خدمات مختلف در پروژه های دانشجویی آشنا شوید. کارت پروژه یک مجموعه تخصصی است که از کارشناسان حرفه ای و با تجربه استفاده می کند.

کارت پروژه با تکیه بر تخصص و تجربه تیم خود، تضمین کیفیت و پشتیبانی فعال همه روزه را برای دانشجویان به ارمغان آورده است. دانشجویان می توانند از خدمات کارت پروژه در زمینه مشاوره تخصصی انجام کلیه پروژه های دانشجویی، مقاله نویسی، تحقیق، پروژه نرم افزاری یا آزمایشگاهی، پایان نامه ارشد و رساله دکتری استفاده نمایند.

کارت پروژه، مجموعه‌ای است که شرایط دانشجویان و نیازهای آن ها را به خوبی درنظر گرفته است. در نتیجه علاوه‌بر تنوع خدمات، قیمت و هزینه انجام پروژه های دانشجویی نیز منطقی و مقرون به‌صرفه است. شما در کارت پروژه هیچ محدودیتی در انجام پروژه دانشجویی ندارید.

برای دسترسی به این سایت به آدرس karet.ir مراجعه کنید.

  1. پروژستان، سرزمین انجام پروژه های متلب!

پروژستان

پروژستان یک مرکزی تخصصی فوق العاده کاربردی در زمینه ارئه انواع خدمات دانشجویی است. این مجموعه با به کارگیری کادر مجرب و حرفه ای در زمینه های مختلف سعی کرده تا تمامی نیازهای دانشجویان را پوشش دهد. از انجام پروژه های دانشجویی مختلف، مشاوره تخصصی و انواع پروژه نرم‌افزاری گرفته تا تحقیق دانشجویی، پرپوزال، پایان‌نامه، چاپ مقاله و ترجمه در پروجستان قابل انجام است.

خدمات پروژستان در زمینه انجام پروژه های دانشجویی محدودیت خاصی ندارد. دانشجویان مقاطع مختلف دانشجویی، اعم از کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ، می توانند از خدمات انجام پروژه های دانشجویی در پروجستان بهره مند شوند.

خدمات دانشجویی در پروژستان به صورت صفر تا صد است. کیفیت از اولویت های این مجموعه بوده و برای آسودکی خاطر دانشجویان خدمات خود را با تضمین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته ارائه می کند. تنوع بالای پروژه ها در انواع رشته های دانشگاهی و ارائه قیمت مناسب و دانشجویی از دیگر مزایای پروجستان است.

برای دسترسی به این سایت به آدرس projestan.ir مراجعه کنید.

  1. فرادرس، یک دنیا محتوای آموزشی

Faradars با فراهم کردن بستر آموزش موضوعات مختلف، یک مرجع آموزشی فوق العاده و به نوعی بزرگترین دانشگاه آنلاین کشور است. شما در فرادرس می توانید انواع آموزش های موردنیاز خود را با قیمتی کاملاً مناسب و منطقی مشاهده کنید.

از مزایای ارزشمند مجموعه فرادرس عبارتند از:

  • حضور اساتید برجسته و حساسیت های فرادرس برای پذیرش دوره های آموزشی باعث شده تا کیفیت دوره ها بسیار بالا باشد.

  • تنوع کم نظیر دوره های آموزشی به گونه ای که شاید کمتر سرفصلی را بتوانید پیدا کنید که محتوای آموزشی در آن وجود نداشته باشد. برخی از موضوعات کوتاه و پرطرفدار نیز به صورت رایگان برای استفاده تمامی دانشجویان بر روی سایت قرار داده شده است.

  • فرادرس کیفیت دوره های خود را تضمین کرده و در صورت عدم رضایت کاربرد، امکانات خوبی از جمله بازگشت وجه پیش رو قرارد اده است.

  • دسترسی آسان وهمیشگی، درنظرگیری تخفیفات دوره ای پرشمار، حضور بیش از 1.4 میلیون کاربر و کیفیت خوب آموزش ها از دیگر مزایای فرادرس است.

با توجه به نیاز بالای دانشجویان برای یادگیری مطالب آموزشی چه برای امتحان و چه برای اهداف شخصی، فرادرس گزینه ای کاربردی و مطمئناً پراستفاده برای تمامی دانشجویان است. شما پیش از تهیه دوره ها می توانید بخش های مختلف آن را مشاهده کنید و نظر سایر کاربران را نیز مورد بررسی قرار دهید.

برای دسترسی به این سایت به آدرس faradars.org مراجعه کنید.

  1. Google Scholar و دسترسی به مقالات علمی دنیا

Google Scholar

Google Scholar یا همان جستجوگر مقالات گوگل، به افراد امکان یافتن مقالات علمی مختلف را می دهد. برای این کار به راحتی می توانید کلمه کلیدی خود را جستجو کنید تا لیستی از به روزترین مقالات و گزارشات فنی مرتبط با آنن را ملاحظه کنید.

بدون شک یافتن مقالات علمی معتبر و جدید یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان برای تهیه منابع پژوهشی است. پیشینه تحقیق و بررسی پژوهش های انجام شده در ارتباط با موضوع پایان نامه، رساله و یا مقاله نویسی از نیازهای اصلی دانشجویان است. گوگل اسکولار با امکان جستجو و پیداکردن مقالات موردنیاز بر اساس کلیدواژه ها، ابزاری فوق العاده کاربردی است.

Google Scholar را می توان بهترین موتور جستجوگر منابع علمی و مقالات پژوهشی دانست. خدمات این موتور جستجوگر رایگان بوده و کار با آن نیز بسیار ساده است. گوگل اسکولار صرفاً مقالات و مستندات علمی را نمایش داده و اطلاعات سایت های مختلف را به نمایش نمی گذارد.

از مزایای گوگل اسکولار می توان به قابلیت جستجو در بین تمامی منابع علمی با آپشن های مختلف نظیر سال انتشار، سنجش اعتبار مقالات، امکان مشاهده به زبان های مختلف و پیدا کردن متن کامل مقاله اشاره کرد. این مزایا گوگل اسکولار را به عنوان یکی از سایت های برتر دانشجویی که تمامی دانشجویان به آن ها نیاز دارند، قرارد اده است.

برای دسترسی به این سایت وارد آدرس scholar.google.com شوید.

  1. Civilica پایگاه کنفرانس‌های علمی کشور

Civilica

سیویلیکا یکی از مراجع مهم برای نمایه سازی و انتشار مقالات علمی مختلف از جمله همایش و کنفرانس هاست. Civilika از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه به عنوان دایرۀ المعارف تخصصی برای بسیاری از رشته های علمی محسوب می شود.

از مهمترین ویژگی های سیویلکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این مرجع خوب و کاربردی با هدف جمع آوری و جلوگیری از پراکندگی نتایج تحقیقات پژوهشگران و دانشمندان ایرانی راه اندازی شده است.

  • در حال حاضر بیش از هزاران مقاله در سیویلیکا وجود دارد که می توانید چکیده آن ها را به صورت رایگان مطالعه کنید. البته دسترسی به متن کامل مقالات نیازمند پرداخت هزینه نه چندان زیادی است.

  • علاوه بر امکان دسترسی به طیف وسیعی از مقالات چاپ و منتشر شده، می توانید از زمان برگزاری و پذیرش مقالات در کنفرانس های علمی کشور با خبر شوید.

جستجوی ساده در دنیایی از مقالات، دسترسی آسان به بانک جامعی از پژوهش های علمی و اطلاع از آخرین دستاوردهها و زمان کنفرانس های کشور، سیویلیکا را در زمره یکی از بهترین سایت های دانشجویی برای تمامی دانشجویان قرار داده است.

برای دسترسی به این سایت وارد آدرس civilica.com شوید.

  1. سایت Magiran بانک اطلاعاتی نشریات کشور

بدون شک دسترسی به مقالات فارسی یکی از نیازهای اصلی و کاربردی دانشجویان برای تحقیق و پژوهش است. دانشجویان برای انجام پایان نامه و مقاله نویسی نیازمند منابع مختلف از جمله مقالات فارسی هستند. در این راستا سایت Magiran با فراهم کردن بانک جامعی از مقالات فارسی، بستر بسیار کاربردی است.

از مهمترین ویژگی های سایت مگیران عبارتند از:

  • این سایت به نوعی بانک اطلاعات نشریات کشور بوده و با قابلیت جستجوی مقالات چاپ شده، از سایت های برتر دانشجویی است که تمامی دانشجویان به آن ها نیاز دارند.

  • بسیاری از خدمات این مجموعه رایگان است. اما دسترسی به متن کامل مقالات و بعضی از خدمات تکمیلی نیازمند پرداخت حق اشتراک است.

  • تسهیل در دسترسی به مجلات کشور، حضور همه نشریات تخصصی کشور، درج نمایه و متن مطالب در صورت موافقت مدیران نشریه از خطی مشی های سایت مگیران است.

مگیران در سال 1380 و توسط بخش خصوصی آغاز به کار کرد. پس از گذشت بیش از دو دهه فعالیت، این پایگاه یک مرکز جامع و معتبر برای نشریات علمی و تخصصی کشور است. دانشجویان با مراجعه به این سایت می توانند مقالات موردنیاز خود را جستجو کرده و منابع خوبی برای پیشینه تحقیق پایان نامه و یا مقالات خود جمع آوری نماید.

برای دسترسی به این سایت وارد آدرس www.magiran.com شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.