راهنمای جامع سفر انفرادی به بانکوک

زمانی‌که روزهای متوالی به کار و فعالیت می‌پردازید، هیچ‌چیز به‌اندازه یک سفر آرامش‌بخش نمی‌تواند روحیه‌تان را بازیابی کند. تصور کنید در جنگل‌های انبوه شرق آسیا قدم می‌زنید و هوایی مطبوع در ریه‌های‌تان جریان می‌یابد. صدها نوع غذای جدید برای امتحان‌کردن در سطح شهر می‌بینید و جاذبه‌های تاریخی چشمان‌تان را به خود خیره می‌کنند. همه این‌ها را می‌توانید در تور بانکوک تجربه کنید؛ اما سفر انفرادی به تایلند هم چیزی از جذابیت سفر کم نمی‌کند. ما راهنمای جامع و مختصری از سفر به تایلند آماده کرده‌ایم که خوب است پیش از سفر، آن را مطالعه کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نکات قابل‌توجه درباره خرید بلیط تایلند

اگر قصد دارید به‌تنهایی به بانکوک سفر کنید، یکی از نخستین اقدامات، تهیه بلیط هواپیما خواهد بود. پروازهای تهران-بانکوک به‌صورت مستقیم از فرودگاه امام‌خمینی انجام می‌شود. مدت‌زمان این پرواز تقریبا ۶ ساعت‌ونیم است و در فرودگاه بانکوک فرود خواهید آمد.

تنها شرکت هواپیمایی که پرواز تهران-بانکوک را به‌صورت مستقیم ارائه می‌کند، شرکت ماهان‌ایر است. این پروازها معمولا به‌جز شنبه و سه‌شنبه، در باقی روزهای هفته برقرارند و در ساعت 45: 21 انجام می‌گیرند.

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن بلیط هواپیما را خریداری کنید، باید پیش از هرچیز بلیط اکونومی یا اقتصادی را مدنظر قرار دهید. می‌دانید که بلیط‌های فرست‌کلاس یا بیزینس‌کلاس گران‌قیمت هستند؛ ازسوی‌دیگر، می‌توانید با خرید بلیط‌های لحظه‌آخری تا حد امکان هزینه سفر را کاهش دهید. پرواز برگشت از بانکوک به تهران نیز توسط ماهان‌ایر ارائه می‌شود. این پروازها به‌جز یکشنبه و چهارشنبه، در بقیه روزها انجام می‌شوند. برای برگشت از بانکوک باید به فرودگاه «سووارنابومی» بروید و در ساعت 35: 23 راهی تهران شوید.

چگونه اقامتگاه مناسبی در بانکوک رزرو کنیم؟

برای آن‌که اقامتی دلچسب در بانکوک داشته باشید، حتما پیش از آغاز سفر، هتل را رزرو کنید. در سفر با تور بانکوک، رزرو هتل توسط برگزارکننده انجام می‌شود. باید بدانید که در شهر بانکوک انواع هتل‌های مختلف وجود دارند که با هر میزان بودجه می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. هتل‌های لوکس بانکوک زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند و از اقامت در آن‌ها غرق لذت خواهید شد. با برخی از هتل‌های محبوب بانکوک آشنا شوید:

  • هتل آماری واترگیت یک هتل پنج‌ستاره لوکس است که در مرکز شهر واقع شده و دسترسی مطلوبی به حمل‌ونقل عمومی دارد. رستوران باکیفیت، استخر روباز، خدمت‌رسانی حرفه‌ای و داشتن محیطی خانوادگی، ازجمله مواردی هستند که سبب تمایز آماری واترگیت می‌شوند.
  • هتل کورت یارد بای ماریوت از میان هتل‌های چهارستاره، بهترین است. این هتل، ۲۱ کیلومتر از فرودگاه اصلی بانکوک فاصله دارد. کافه و رستوران هتل، تنوع غذایی فوق‌العاده‌ای دارند و امکانات تفریحی و ورزشی مختلفی نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.
  • هتل تویین تاورز نیز از دیگر هتل‌های چهارستاره بانکوک است که با داشتن امکانات ویژه، آماده پذیرایی از مهمانان است.

برای رزرو آسان و بی‌دردسر هر یک از این هتل‌ها می‌توانید به سایت‌های معتبر رزرو هتل مراجعه کنید تا بدون نیاز به پرداخت دلاری، رزرو هتل در سریع‌ترین زمان انجام شود.

بازدید از معروف‌ترین جاهای دیدنی بانکوک

فراموش نکنید که حتما پیش از آغاز سفر، برای همه روزها برنامه‌ریزی کنید. باید مکان‌های دیدنی شهر را بشناسید، آن‌هایی که نزدیک به هم هستند را مشخص کنید و در یک روز از برنامه سفر قرار دهید؛ به‌این‌ترتیب، می‌توانید از تعداد بیشتری از جاذبه‌ها دیدن کنید. برخی از جاذبه‌های شهر که در تور گردشگری از آن‌ها بازدید می‌شوند، به شرح زیر هستند:

  • عمارت ویمانمک
  • کاخ بزرگ بانکوک
  • موزه جیم تامپسون
  • موزه ملی بانکوک
  • محله چینی‌ها
  • پارک لومپینی
  • شهربازی دریم‌ورلد

ناگفته نماند که به‌غیر از این جاذبه‌ها، هر گوشه از بانکوک به یک بنای دیدنی و جذاب مزین شده که بازدید از آن‌ها هفته‌ها و ماه‌ها زمان می‌برد.

غذاهای محلی بانکوک را امتحان کنید

برای آن‌که لذت سفر به بانکوک را چندین برابر کنید، خوب است چشیدن طعم غذاهای خیابانی را در برنامه خود قرار دهید. بسیاری از غذاهای تایلندی در فهرست بهترین غذاهای دنیا قرار دارند و در کوچه‌ها و خیابان‌های بانکوک هم غذاهای خیابانی بسیار پرطرفدارند. اگر با تور بانکوک سفر کردید، حتما این غذاها را امتحان کنید:

  • پدتای
  • کاری میگو
  • تام‌یانگ‌گونگ
  • سالاد پاپایا
  • آیس‌پن

همین‌که در جستجوی غذاهای خیابانی در سطح شهر قدم بزنید، چندین نوع غذای محلی دیگر را نیز خواهید یافت.

فلای تودی هزینه سفرتان را تا حد امکان کاهش می‌دهد

آخرین توصیه‌ای که برای داشتن سفری آرام و خاطره‌انگیز برای‌تان داریم، همراه‌شدن با فلای تودی است. برای هر سفری می‌بایست مقدمات را با همراهی یک مجموعه مسافرتی انجام دهید. دلیل پیشنهاد فلای تودی این است که این پلتفرم، کمترین هزینه را برای هر دسته از خدمات در نظر گرفته است. یک مقایسه ساده کافیست تا به این حقیقت پی ببرید. فلای تودی علاوه‌بر آن‌که هزینه کمی را بابت خدمات دریافت می‌کند، تنوع بی‌نظیری دارد که مشابه آن را هیچ جای دیگر نخواهید یافت. صفر تا صد تور بانکوک و هر سفر دیگر را به فلای تودی بسپارید و از سفر بی‌دغدغه خود لذت ببرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.