مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 15 پرو فاش شد

در اکتبر امسال، کوالکام تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 را معرفی کرد و ظاهرا شیائومی برای اولین بار از آن استفاده کرده است. بنابراین، شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که تراشه‌های برتر آینده را در خود دارند و انتظار می‌رود در ماه اکتبر نیز رونمایی شوند.

طبق گفته ایستگاه چت دیجیتال پرکار چینی، شیائومی 15 پرو اکنون با یک دوربین اصلی با دیافراگم تک (اما باز) جدید با وضوح 50 مگاپیکسل و سنسور “فوق العاده بزرگ” عرضه خواهد شد. بنابراین دیافراگم متغیر نسبت به نسخه قبلی خود از بین رفته است.

این گوشی با دوربین زوم پریسکوپ تله فوتو 50 مگاپیکسلی 3 برابری خواهد شد و در مجموع گوشی کمی باریکتر از مدل قبلی خود خواهد بود.

شیائومی 15 پرو همچنین دارای صفحه نمایش میکرو خمیده 2K مانند شیائومی 14 اولترا، باتری بسیار بزرگ و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش است.

شیائومی 14 پرو هرگز به طور رسمی در خارج از چین عرضه نشد و متاسفانه Xiaomi 15 Pro نیز ممکن است همین سرنوشت را داشته باشد.

طبق شایعات قبلی، دوربین اولتراواید 15 پرو نیز دارای وضوح 50 مگاپیکسل خواهد بود و دوربین اصلی از سنسور OmniVision OV50K نوع 1 اینچی استفاده می کند. دوربین زوم پریسکوپ ظاهرا از Sony IMX882 استفاده می کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.