تراشه های حافظه سامسونگ سوار بر موشک به فضا می روند

می‌توانید تراشه‌های حافظه سامسونگ را در همه چیز از تلفن‌های هوشمند گرفته تا رایانه‌ها، سرورها، تبلت‌ها، اتومبیل‌ها و موارد دیگر پیدا کنید. به زودی، آنها را در فضا نیز خواهید یافت. تراشه های حافظه سامسونگ سوار بر موشکی هستند که به فضا می رود.

سامسونگ در حال کار با فناوری فضایی نارا در این زمینه است، این یک استارتاپ میکرو ماهواره ای کره ای است. دلیل اینکه سامسونگ تراشه های حافظه را به فضا می فرستد این است که آزمایش هایی را روی قابلیت اطمینان نیمه هادی های حافظه در فضا انجام دهد.

تراشه های سامسونگ به فضا می روند

یک آزمایش‌کننده ارزیابی تراشه‌های حافظه که توسط سامسونگ ساخته شده است، با موشک نوری کره‌جنوبی که قرار است برای چهارمین پرتاب آن در سال 2025 انجام شود، به فضا فرستاده می‌شود. آزمایش‌های قابلیت اطمینان بر روی نیمه‌هادی‌های حافظه در فضا با ترکیب تراشه‌ها در یک ماهواره تأیید مولفه داخلی انجام خواهد شد.

تجهیزات مورد نیاز برای ایمن سازی نیمه هادی های حافظه و تست کننده های ارزیابی قابلیت اطمینان توسط نارا اسپیس توسعه خواهند یافت. این شرکت همچنین قرار است در عملکرد تجهیزات شرکت کند تا مطمئن شود که می تواند به طور قابل اعتماد در فضا کار کند.

سامسونگ با مرز نهایی غریبه نیست. این شرکت به معنای واقعی کلمه کل سری گوشی های خود را “Galaxy” می نامد و حتی گلکسی اس 24 اولترا را به فضا فرستاده است تا از بالا عکس های شگفت انگیزی از زمین بگیرد.

این آزمایش منحصربه‌فرد جاه‌طلبی سامسونگ را برای تبدیل شدن به تامین‌کننده حافظه منتخب برای همه استفاده‌ها، از جمله در فضا، بیشتر خواهد کرد. از آنجایی که علاقه به اکتشاف فضایی به طور قابل توجهی افزایش می یابد، زمان خوبی برای سامسونگ است تا قابلیت اطمینان و قابلیت استفاده محصولات حافظه خود را در برخی از سخت ترین محیط های شناخته شده برای بشر به نمایش بگذارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.