احتمالا در به روز رسانی طراحی آیفون 16 دکمه دوربین جدید را ببینیم

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، هیجان پیرامون سری آیفون 16 آینده به شدت افزایش می یابد. مثل همیشه، اپل در مورد اتفاقاتی که ممکن است در طول راه اندازی بیفتد، سخت صحبت می کند.

با این حال، شایعات و درز در اینترنت ما را امیدوار می کند. افشای جدیدی که به صورت آنلاین منتشر شده است، نکاتی را در مورد طراحی احتمالاً جدید آیفون 16 به ما می دهد. بیایید ببینیم تا اینجا چه می دانیم.

TechNetBook تصاویر خاصی از قاب آیفون 16 را به اشتراک گذاشته است. این به ما اشاره ای جزئی به ظاهر آیفون 16 جدید می دهد. حتی می توانیم به تغییرات طراحی خاصی اشاره کنیم. طبق این شایعات، اپل ممکن است به تنظیمات دوربین عمودی بازگردد و همچنین ممکن است یک دکمه دوربین بهبود یافته را معرفی کند.

این تصاویر فاش شده نشان می دهد که نسخه پایه آیفون 16 می تواند یک ماژول دوربین عمودی داشته باشد زیرا یک برش عمودی وجود دارد. علاوه بر این، یک بریدگی برای دکمه فیزیکی شاتر دوربین نیز وجود دارد. این با شایعات قبلی همخوانی دارد.

در مورد دکمه دوربین، شایعات حاکی از آن است که می توان آن را از یک موتور لمسی تغذیه کرد. کاربران می توانند با یک ضربه ملایم روی یک سوژه فوکوس کنند و با ضربه دوم عکس بگیرند. درست مانند یک دکمه شاتر معمولی دوربین. گیج نشوید، این دکمه جدا از Action Button خواهد بود.

به غیر از این، سری آیفون 16 بسته به مدل می تواند از تراشه A18 یا A17 Pro استفاده کند. همچنین ممکن است شاهد بهبود باتری در سری آیفون های آینده باشیم. اما در حال حاضر، بیایید همه اینها را با کمی نمک در نظر بگیریم زیرا هنوز زمان برای عرضه سری آیفون وجود دارد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.