گلکسی زد فولد 6 ویژگی فوق العاده دوربین گلکسی اس 24 اولترا را از دست می دهد

اکنون در مرحله پایانی هستیم: سامسونگ رسماً اعلام کرده است که رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود در 10 جولای برگزار می شود. Galaxy Z Fold 6 گرانترین و گران قیمت ترین دستگاه در بین تمام دستگاه هایی خواهد بود که در این رویداد معرفی می شوند.

اما وقتی نوبت به گوشی‌های پرچمدار می‌رسد، بهترین چیزی نیست که سامسونگ امسال ارائه کرده است. گلکسی زد فولد 6 تغییرات و ارتقاهای زیادی را نسبت به گلکسی زد فولد 5 ایجاد نخواهد کرد.

بنابراین، مانند مدل‌های قبلی، جدیدترین پرچمدار گلکسی زد فولد سامسونگ، تا آنجا که به مشخصات و قابلیت‌های دوربین مربوط می‌شود، با قدرت آخرین گوشی هوشمند گلکسی اس اولترا، گلکسی اس 24 اولترا، مطابقت نخواهد داشت.

Galaxy Z Fold 6 گزینه ای برای ثبت پرتره های 5 برابری ارائه نمی دهد

انتظار می رود Z Fold 6 دقیقاً همان تنظیمات دوربین Fold 5 را داشته باشد. این بدان معناست که یکی از بهترین ویژگی های دوربین گلکسی S24 Ultra را از دست خواهد داد.

با گلکسی اس 24 اولترا، سامسونگ دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی 10 برابری را که در مدل های قدیمی تر یافت می شد با یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی 5x تعویض کرد. این سوئیچ مزایای زیادی به همراه داشت. یکی از این گزینه ها، گزینه ثبت عکس های پرتره/بوکه با زوم 5 برابر، علاوه بر گزینه های موجود 1x، 2x و 3x است.

پرتره های 5 برابری در شرایط مناسب می توانند شگفت انگیز به نظر برسند. تاری پس‌زمینه با زوم 5 برابری به کیفیت DSLR نزدیک‌تر است و همچنین می‌توانید در فواصل طولانی‌تر پرتره بگیرید. مورد دوم مخصوصاً هنگام عکسبرداری از حیواناتی که به راحتی می ترسند یا در صورت نزدیک شدن بیش از حد هوشیار می شوند مفید است.

پرتره Galaxy S24 Ultra 5x - چیکاو

متأسفانه، پرتره های 5 برابری حتی پس از رسمی شدن گلکسی Z Fold 6 در انحصار گلکسی اس 24 اولترا باقی خواهند ماند، زیرا دومی تنها دارای دوربین تله فوتو 3 برابری خواهد بود. سامسونگ می‌تواند از زوم دیجیتال برای تقلید پرتره‌های 5 برابری استفاده کند، اما با داشتن وضوح دوربین 3 برابری تنها 10 مگاپیکسل، زوم دیجیتال آن را کاهش نمی‌دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.