طرح‌های گلکسی Z Flip 6 و Fold 6 از طریق تصاویر رسمی قاب لو رفته است

تنها چند روز تا رونمایی سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 باقی مانده است. با این حال، تقریباً همه چیز در مورد گوشی های تاشوی آینده سامسونگ به بیرون درز کرده است. طرح های آنها بار دیگر ظاهر شده است، این بار از طریق تصاویر لو رفته از کیس های رسمی آنها.

قاب‌های Galaxy Z Flip 6 و Fold 6 به بیرون درز کردند که طرح‌های گوشی‌های آینده را به نمایش می‌گذارند

تفاوت قابل توجهی در طراحی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 نسبت به مدل های قبلی خود وجود نخواهد داشت. تصاویر لو رفته از قاب های رسمی سامسونگ برای این گوشی های آینده توسط کاربر X @MysteryLupin در گالری PostImage منتشر شد.

قاب سیلیکونی Samsung Galaxy Z Flip 6 با بژ حلقه ای - چیکاو

گلکسی زد فلیپ 6 همچنان دارای صفحه نمایش پوشه ای شکل و دو دوربین با فلاش LED در خارج است. همچنین می توانید والپیپر پیش فرض آن را در تصویر بالا مشاهده کنید. این گوشی در قاب سیلیکونی با حلقه قابل مشاهده است و حمل و استفاده از دستگاه را آسان‌تر می‌کند. در تصاویر زیر این گوشی در همان قاب اما در رنگ های آبی دریایی و نعنایی دیده می شود.

گوشی تاشو به سبک تاشوی آینده همچنان از یک حسگر اثر انگشت خازنی در کناری استفاده می کند. به طور کلی، طراحی آن بسیار شبیه به گلکسی زد فلیپ 5 به نظر می رسد. گزارش ها حاکی از آن است که به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد، اما مشخص نیست که آیا این ارتقا گوشی را ضخیم تر می کند یا خیر.

در تصویر بالا، Galaxy Z Fold 6 را می بینید. به نظر می رسد که صفحه نمایش داخلی کمی مربع تر، حاشیه های نازک تر و گوشه های واضح تر دارد. این گوشه های تیز ما را به یاد Galaxy S24 Ultra می اندازد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی دارای قاب تیتانیومی و حسگر اثرانگشت در کنار آن است. گفته می شود که ظرفیت باتری آن برابر با گلکسی زد فولد 5 است.

در تصاویر بالا می‌توانید Galaxy Z Fold 6 را در داخل قاب رسمی Clear Case، Standing Case With Strap و Slim S Pen Case مشاهده کنید. Clear Case طراحی دستگاه را با وضوح بیشتری به نمایش می گذارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش پوششی کمی کوتاه تر و عریض تر، تنظیم دوربین سه گانه در پشت با حلقه های متحدالمرکز مشکی در اطراف سنسورهای دوربین و فلاش LED است.

مشخصات گلکسی Z Flip 6 و Z Fold 6 فاش شد

گلکسی Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 در تاریخ 10 جولای 2024 در رویداد بعدی Galaxy Unpacked 2024 رونمایی خواهند شد.

انتظار می رود هر دو گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی، رم 12 گیگابایتی و حافظه 256/512 گیگابایتی باشند. گلکسی زد فولد 6 نیز ممکن است در یک نوع ذخیره سازی 1 ترابایتی به فروش برسد.

انتظار می‌رود سامسونگ از همان تنظیمات دوربین گلکسی زد فولد 5 در گلکسی زد فولد 6 استفاده کند. با این حال، گلکسی زد فلیپ 6 ممکن است شاهد ارتقاء دوربین اصلی پشتی خود به سنسور 50 مگاپیکسلی باشد، ارتقای نسبت به گلکسی زد فلیپ. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی 5.

هر دو گوشی ممکن است بتوانند با استفاده از دوربین اصلی خود ویدیوهای 8K 30 فریم بر ثانیه و با استفاده از تمام دوربین های خود فیلم های 4K 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 6 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود، در حالی که گلکسی زد فولد 6 می تواند باتری 4400 میلی آمپر ساعتی داشته باشد. انتظار می رود هر دو گوشی دارای چین و چروک کمتری در صفحه نمایش داخلی خود باشند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.