طراحی مایکروسافت Surface Duo 3 لو رفت

مایکروسافت در سال 2023 تولید دستگاه‌های تاشو خود را – معروف به Surface Duo – متوقف کرد. با این حال، گفته می‌شود که این شرکت آخرین شلیک را به سمت یک تلفن تاشو انجام داده است و طبق گزارش‌ها، Surface Duo 3 را قبل از کنار گذاشتن آن ساخته است.

یک پتنت اخیراً کشف شده نشان می‌دهد که نسل بعدی دستگاه سرفیس با یک صفحه نمایش پیوسته و یک پایه پایه در پشت ظاهری شبیه به آن داشته است.

طراحی Microsoft Surface Duo 3 توسط پتنت ایالات متحده فاش شد

طبق یک درخواست ثبت اختراع که توسط PatentlyApple کشف شده است، مایکروسافت ممکن است برنامه‌های مربوط به دستگاهی را که می‌توانست به Surface Duo 3 تبدیل شود، کنار گذاشته باشد.

این پتنت نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش پیوسته واحد است – تغییر بزرگی نسبت به Surface Duo با دو صفحه. هرگز به درستی پرواز نکرد و سال گذشته توسط شرکت تعطیل شد.

این دستگاه دارای یک پایه متصل مغناطیسی در پشت است که به کاربر امکان می‌دهد آن را به صورت عمودی یا افقی روی میز قرار دهد، بدون اینکه نیازی به لوازم جانبی یا قاب‌های شخص ثالث باشد.

این پتنت همچنین راه اندازی دوربین سه گانه در پشت دستگاه تاشو با ماژولی شبیه به مدل های آیفون پرو اپل را پیشنهاد می کند. یکی دیگر از عناصر طراحی دستگاه دکمه پاور آن است که می تواند برای باز کردن آن استفاده شود. در تئوری، این امر باعث می شد باز کردن آن به صورت دستی اضافی نباشد.

گفته می شود که این پتنت در 20 ژوئن در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده است. اگرچه برای “پایه برای باز کردن دستگاه محاسباتی تاشو” ثبت شده است، اما به دستگاهی با صفحه نمایش “انعطاف پذیر” با لولاهای پشتیبانی اشاره می کند.

جالب اینجاست که در درخواست ثبت اختراع از دستگاه دیگری با صفحه نمایش منعطف با لولاهای پشتیبانی نیز نام برده شده است که قابلیت چرخش 360 درجه را دارد تا نمایشگر تک پیوسته رو در رو باشد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.