آنر مجیک V3 حتی از V2 نیز باریک تر خواهد بود

Magic V2 آنر باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو با فرمت بزرگ از زمان عرضه در جولای سال گذشته بوده است. بنابراین، ضخامت 9.9 میلی‌متری در حالی که تا شده است، مهره‌ای سخت برای رقابت می باشد.

این برند امروز در Weibo فاش کرده است که Magic V3 آینده “یک بار دیگر سطح را بالا می برد” وقتی صحبت از باریک بودن چنین تاشوی می شود.

تیزر نشان می دهد که Honor Magic V3 حتی از V2 نیز باریک تر خواهد بود - چیکاو

در حالی که خود آنر چیزی بیش از این نگفته است، یک منبع آگاه در X ادعا می کند که دستگاه کمتر از 9 میلی متر نخواهد بود، اما همچنان از نسل قبلی خود باریک تر خواهد بود. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، محدوده مورد نظر ما 9 تا 9.98 میلی متر است.

همان اطلاعات دهنده همچنین ادعا می کند که از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می گیرد، از “5.5G” و اتصال ماهواره ای در چین پشتیبانی می کند و وزن آن بین 220 گرم تا 229 گرم است.

باتری بین 5000 تا 5990 میلی آمپر ساعت خواهد بود و از شارژ سیمی 66 واتی پشتیبانی می کند. همچنین قرار است یک دوربین 50 مگاپیکسلی دوربین چشم عقابی و همچنین یک پورت USB نوع C فوق العاده نازک ارائه شود.

شایعات قبلی ادعا می‌کردند که Honor Magic V3 در ماه ژوئیه وارد بازار می‌شود و این واقعیت که این برند امروز کمپین تیزر خود را آغاز کرده است به نظر می‌رسد این موضوع را تایید می‌کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.