گوگل کروم ویژگی های جدیدی را برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی به ارمغان می آورد

گوگل ویژگی های خوبی را برای مرورگر وب کروم خود برای اندروید آماده کرده است. همه این ویژگی ها در مورد بهبود تجربه جستجو در دستگاه های تلفن همراه و صرفه جویی در وقت شما هستند. برخی بهبودهای رابط کاربری و تجربه کاربری هم برای گوشی های هوشمند و هم برای تبلت ها وجود دارد.

آپدیت گوگل کروم رابط کاربری بهبود یافته ای را برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی به ارمغان می آورد

نسخه جدید Google Chrome اکنون موارد بیشتری را مستقیماً از نوار جستجو ارائه می دهد. برای مثال، اگر به دنبال مکانی هستید، Chrome اقدامات سریع (عملکردهای Chrome) مانند تماس با کسب و کار، دریافت مسیرها و خواندن نظرات آن را ارائه می‌کند. قبل از اقدام لازم نیست منتظر باشید تا صفحه نتایج جستجو بارگیری شود.

Google Chrome می‌تواند از مزایای صفحه‌نمایش بزرگ تبلت‌های اندرویدی و گوشی‌های بزرگ تاشو استفاده کند. اکنون از زبان طراحی Material You استفاده می کند. علاوه بر این، هنگام استفاده از نوار آدرس (که به آن omnibar نیز می‌گویند)، وب‌سایتی که بازدید کرده‌اید همیشه در زیر کشویی قابل مشاهده است و بازگشت به آن صفحه وب را آسان‌تر می‌کند.

مرورگر وب Google نیز پیشنهادهای میانبر ارائه می دهد تا در وب سایت هایی که مرتباً از آنها بازدید می کنید، فرود بیایید. برای مثال، می‌توانید «زمان‌بندی‌ها» را تایپ کنید و نتیجه صفحه وب شهری مترو را بالاتر در پیشنهادات جستجو پیدا کنید، زیرا کلمه برنامه‌ریزی‌ها در توضیحات آن ذکر شده است.

فید خبری Discover کروم همچنین دارای ویجتی برای امتیازات ورزشی است. بنابراین، هنگامی که تیم ورزشی مورد علاقه شما در حال بازی است، می توانید بدون مراجعه به برنامه های ورزشی اختصاصی یا جستجوی آن مسابقه در Google، نمرات زنده را زیر نظر داشته باشید. Chrome Actions، پیشنهادات میانبر و امتیازات ورزشی نیز در iPhone و iPad در دسترس خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.