گلکسی کروم بوک با به‌روزرسانی ChromeOS 126 ویژگی‌های جدیدی دریافت می‌کند

اگر از تلفن هوشمند Galaxy با Galaxy Chromebook استفاده می‌کنید (یا قصد استفاده از آن را دارید)، دستگاه‌های شما با هم بهتر کار می‌کنند. گوگل به‌روزرسانی ChromeOS 126 را منتشر کرده است که فرآیند راه‌اندازی Chromebook را آسان‌تر می‌کند و چند ویژگی و بهبود جدید را به همراه دارد.

به‌روزرسانی ChromeOS 126 اکنون در حال عرضه است. اگر تلفن Android دارید، فرآیند راه‌اندازی دستگاه‌های Chromebook را آسان‌تر می‌کند. گوگل این ویژگی جدید را Quick Start می نامد.

با این فرآیند، هنگامی که هنگام تنظیم یک Chromebook جدید، گزینه شروع سریع را انتخاب می‌کنید، تلفن Android شما یک منوی بازشو دریافت می‌کند. وقتی آن را دنبال می‌کنید و احراز هویت بیومتریک خود را وارد می‌کنید، اعتبار حساب و Wi-Fi شما از تلفن Android شما به Chromebook جدید شما منتقل می‌شود و کل فرآیند راه‌اندازی کوتاه می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی های جدید پشتیبانی از زوم دیجیتال در دوربین های کروم بوک است. حتی اگر Chromebook دوربینی بدون زوم اپتیکال داشته باشد، می‌توانید با استفاده از زوم دیجیتال روی سوژه‌ها زوم کنید. در کروم‌بوک‌های انتخابی با پردازنده‌های سطح بالا، مکانیسم زوم دیجیتال از ویژگی Super Resolution مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل برای کیفیت تصویر بالاتر استفاده می‌کند.

برای افرادی که دارای اختلالات بینایی هستند، ChromeOS 126 ویژگی ذره بین را هنگامی که Select To Speak فعال است، معرفی می کند. هنگامی که این ویژگی فعال است، یک ذره بین در بالای متنی که دستگاه با صدای بلند خوانده می شود ظاهر می شود. برای انتخاب سطح زوم دلخواه خود، Ctrl + Alt + Brightness Up و Ctrl + Alt + Brightness Down را فشار دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های دسترس‌پذیری معرفی‌شده با به‌روزرسانی ChromeOS 126، امکان خاموش کردن چشمک‌زن مکان‌نمای متن است. این ویژگی را می‌توان با پیمایش به تنظیمات » دسترس‌پذیری » صفحه‌کلید و ورودی متن » نرخ چشمک زدن مکان‌نمای نوشتار در Galaxy Chromebook خود فعال کرد.

همچنین می‌توانید ژست کشیدن انگشت را برای پیمایش بین صفحات خاموش یا روشن کنید. این ویژگی overscroll یا overscrolling نام دارد.

سرپرستان کنترل‌های دقیق‌تری برای حساب‌های تحت نظارت با استفاده از Chromebook دارند. اکنون والدین می توانند برنامه ها و برنامه های افزودنی مرورگر وب را فعال یا غیرفعال کنند. علاوه بر این، اکنون می توانید همه رویدادها را از چندین تقویم مشاهده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.