گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ، گلکسی A06، به صورت آنلاین نمایش داده می شود

شواهد بیشتری که وجود گلکسی A06 را در جایی در آزمایشگاه‌های توسعه سامسونگ تأیید می‌کند، به صورت آنلاین منتشر شد. این تلفن ارزان قیمت اخیراً با بنچمارک Geekbench 4 رویت شد و دیروز این تلفن در پایگاه داده Wi-Fi Alliance ظاهر شد.

در هر دو مورد، گلکسی A06 دارای شماره مدل SM-A065F است که نشان می‌دهد A06 اتصال 5G ندارد و بالاتر از LTE است.

ورودی بنچمارک عملکرد Geekbench چند ویژگی را تأیید می‌کند، از جمله وجود اندروید 14، 4 گیگابایت رم – هرچند ممکن است پیکربندی‌های حافظه دیگری وجود داشته باشد – و MT6769V/CZ که باید با MediaTek Helio G85 مطابقت داشته باشد.

در مورد Wi-Fi Alliance، ورودی تایید می کند که گلکسی A06 دارای دو سیم کارت و اتصال Wi-Fi ac/n/a/b/g است. به همین ترتیب، آژانس نظارتی تنها یک نسخه گلکسی A06 را فهرست می‌کند، یعنی مدل LTE.

هنوز هیچ نشانه ای از گلکسی A16 وجود ندارد

سامسونگ همچنین در حال توسعه گلکسی A16 است، اما تاکنون هیچ مدرکی از آن در Geekbench یا Wi-Fi Alliance پیدا نکرده‌ایم.

گلکسی A06 دنباله ای برای A05 خواهد بود. مورد دوم در اکتبر 2023 منتشر شد، به این معنی که گلکسی A06 می تواند تا قبل از پایان سال جاری به فروش برسد.

گلکسی A05 در حال اجرا به یک پنل 6.7 اینچی PLS LCD با وضوح 720p، همان MediaTek Helio G85 با A06 و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. گلکسی A06 آینده ممکن است تغییرات زیادی نداشته باشد، اما حداقل باید با سیستم عامل جدیدتر عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.