رندرهای جدید طراحی اپل واچ سری 10 را فاش کرد

انتظار می رود اپل در ماه سپتامبر سال جاری در کنار خانواده آیفون 16 از سری واچ سری 10 یا واچ ایکس خود رونمایی کند. شایعه شده است که نسل دهم از پوشیدنی های مچی محبوب این شرکت در سال جاری تحت یک بازنگری اساسی قرار خواهد گرفت و مجموعه ای از رندرهای ادعایی CAD (طراحی به کمک رایانه) این شایعات را دوباره تأیید می کند.

رندرها با نمایش ساختار نازک تر و نمایشگر بزرگتر، نگاهی اجمالی به طراحی احتمالی اپل واچ سری 10 دارند. ساعت‌های هوشمند آینده می‌توانند با ویژگی جدید سنجش فشار خون عرضه شوند.

طراحی اپل واچ سری 10

91Mobiles رندرهای CAD اپل واچ سری 10 آینده را فاش کرد. رندرهایی که ظاهراً از داخل صنعت تهیه شده است، نشان می دهد که دستگاه دارای صفحه نمایش 2 اینچی است که آن را بزرگتر از Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 می کند. دارای صفحه نمایش 1.7 اینچی در حالی که نوع Ultra دارای صفحه نمایش 1.93 اینچی است.

گفته می شود اپل واچ سری 10 دارای ابعاد تقریباً 46 x 39.7 x 11.6 میلی متر است. این ابعاد نشان می‌دهد که مدل جدید می‌تواند باریک‌تر از Watch Ultra و بزرگ‌تر از Watch Series 9 باشد. طبق گزارش ها، این پوشیدنی ها سیستم اتصال باند مغناطیسی را ارائه می دهند.

طبق گزارشات گذشته، اپل واچ سری 10 دارای صفحه نمایش OLED اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) همراه با فناوری ترانزیستور لایه نازک (TFT) است. می تواند عمر باتری بهتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه دهد.

همچنین انتظار می‌رود اپل ویژگی کنترل فشار خون را به نسل بعدی پوشیدنی اضافه کند که اولین ویژگی مهمی است که در چند سال گذشته به این پوشیدنی اضافه شده است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که روند فشار خون را درک کنند.

انتظار می رود اپل واچ سری 10 در ماه سپتامبر در کنار مدل های آیفون 16 و آیفون 16 پرو رونمایی شود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.