برنامه اندروید یوتیوب در حال دریافت تایمر خواب است

ممکن است دوست داشته باشید هنگام خواب ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنید، اما اگر این کار را انجام دهید، مطمئناً متوجه یک نقص بزرگ در برنامه های تلفن همراه این سرویس شده اید. مطلقاً هیچ راهی برای متوقف کردن YouTube پس از یک زمان مشخص وجود ندارد – تایمر خواب وجود ندارد.

قرار است به زودی تغییر کند. با توجه به حذف جدیدترین نسخه برنامه یوتیوب برای اندروید، تایمر خواب در نهایت در حال توسعه است، همانطور که رشته ها در تصویر زیر نشان می دهند.

برنامه اندروید YouTube در برخی مواقع دارای تایمر خواب می شود

همانطور که انتظار دارید، این اجازه می دهد پخش پس از یک دوره زمانی مشخص متوقف شود. اگر واقعاً نتوانسته‌اید قبل از تمام شدن تایمر بخوابید، این گزینه را خواهید داشت که تایمر را بازنشانی کنید یا فقط کار با آن را تمام کنید و بدون هیچ تایمر اضافی به تماشای ادامه دهید. شما قادر خواهید بود تعداد ساعت و دقیقه خاصی را برای تایمر تنظیم کنید و زمان باقیمانده به عنوان یک اعلان نمایش داده می شود.

YouTube Music در حال حاضر مانند بسیاری از برنامه‌های پخش و پادکست دیگر، تایمر خواب ارائه می‌دهد، اما البته هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه YouTube مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بنابراین زمانی که بالاخره فرود آمد، افزودنی بسیار خوبی خواهد بود.

نبود تایمر خواب در iOS کمتر مشکلی ایجاد می کند، جایی که می توانید یک تایمر در سطح سیستم تنظیم کنید که هر پخشی را وقتی به صفر برسد پایان می دهد، اما گزینه مشابهی در اندروید وجود ندارد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.