تاریخ عرضه و ویژگی های کلیدی ریلمی C61 مشخص شد

این شرکت روز دوشنبه رسما تایید کرد که Realme C61 قرار است این هفته در هند عرضه شود. این پیشرفت یک روز پس از انتشار رندرهای ادعایی، مشخصات مورد انتظار و قیمت گوشی هوشمند به صورت آنلاین انجام شد.

Realme C61 از آن زمان در وب سایت رسمی برند فهرست شده است و همچنین دارای یک میکروسایت در Flipkart است که به چند ویژگی گوشی هوشمند آینده مانند رتبه بندی مقاومت در برابر آب، دوام و طراحی اشاره دارد.

طبق وب‌سایت رسمی ریلمی، Realme C61 در تاریخ 28 ژوئن ساعت 12 بعد از ظهر IST در هند عرضه می‌شود. این مدل دارای گواهینامه TUV Rheinland و یک قاب فلزی یکپارچه است. ریلمی می‌گوید گوشی هوشمند آینده‌اش «مثل فولاد سخت» است.

این شرکت همچنین تایید کرد که Realme C61 دارای رتبه IP54 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب خواهد بود. همچنین دارای یک “شیشه تقویت شده” خواهد بود. در حالی که جزئیاتی در مورد قیمت آن فاش نشده است، به احتمال زیاد در بخش گوشی های هوشمند ارزان قیمت عرضه خواهد شد.

مشخصات و قیمت ریلمی C61

ریلمی C61 ممکن است دارای صفحه نمایش HD+ با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل و تراکم پیکسلی 320 DPI باشد. بر اساس اطلاعاتی که اخیراً فاش شده است، ظاهراً این تلفن با شماره مدل RMX3939 در کنسول Google Play مشاهده شده است. در زیر کاپوت، این گوشی هوشمند می تواند از چیپست Unisoc Speedtrum T612 4G استفاده کند، به این معنی که دارای قابلیت های 4G خواهد بود.

از نظر اپتیکی، انتظار می‌رود Realme C61 دارای یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی باشد. جدیدترین تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت وجود دو دوربین در پشت گوشی هوشمند به همراه فلاش LED را تایید می کند.

با این حال، به نظر می رسد طراحی کمی متفاوت از رندرهایی است که به صورت آنلاین ظاهر شده اند. تراشه Unisoc را می توان با 4 یا 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت کرد. علاوه بر این، حدس زده می‌شود که روی اندروید 14 اجرا شود.

این گزارش نشان می دهد که Realme C61 ممکن است در بازارهای جهانی 130 یورو (تقریباً 11600 روپیه) قیمت داشته باشد. ممکن است ریلمی سی 61 در بازارهای جهانی، در گزینه‌های مشکی تیره و سبز تیره عرضه شود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.