انتظار می رود سری آیفون 16 در سپتامبر معرفی شود

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، همه نگاه ها به اپل معطوف است زیرا معمولاً در آن ماه یک سری آیفون جدید را عرضه می کند.

طبق معمول، اپل لب هایش را بسته است و چیزی به ما نمی گوید. اما این کار شایعات را متوقف نمی کند، اینطور نیست؟ اطلاعات زیادی در مورد آیفون 16 پرو در اینترنت در حال گردش است، بیایید ببینیم تا کنون چه می دانیم.

اگر به جدول زمانی اپل نگاه کنیم، به طور کلی در ماه سپتامبر سری جدید آیفون را عرضه می کند. انتظار می‌رود که امسال سری جدید آیفون‌ها را بین ۳ تا ۱۱ سپتامبر منتشر کند.

اول از همه، از WWDC 2024، می‌دانیم که iOS 18 راه خود را به آیفون‌ها باز خواهد کرد. ما همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی را با این راه‌اندازی در آیفون‌ها دریافت خواهیم کرد، اما به احتمال زیاد آنها به انواع Pro محدود خواهند شد.

مشخصات مورد انتظار آیفون 16 پرو

بیایید ابتدا با طراحی شروع کنیم، قاب تیتانیومی ممکن است حفظ شود، اما ممکن است شاهد حاشیه‌های کوچک‌تر 1.2 میلی‌متری در آیفون 16 پرو باشیم.

آیفون 16 پرو ممکن است صفحه نمایش 6.3 اینچی کمی بزرگتر داشته باشد که نسبت به 6.1 اینچی افزایش یافته است. می تواند با نسبت تصویر 19.6:9 عرضه شود.

اپل همچنین ممکن است از فناوری OLED (MLA) Micro-Lens Array استفاده کند که ممکن است صفحه نمایش را 20٪ روشن تر کند و به طور بالقوه به 1200 نیت برای روشنایی استاندارد برسد.

اگر به قسمت مورد علاقه من برسیم، دوربین اصلی ممکن است همان 48 مگاپیکسل آیفون 16 پرو باشد، اما ممکن است شاهد ارتقاء دوربین فوق عریض باشیم که می تواند از 12 مگاپیکسل به 48 مگاپیکسل ارتقا یابد. همچنین ممکن است یک لنز تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 5 برابر بر روی آن داشته باشیم.

چیپست A18 Pro ممکن است آیفون 16 پرو را تامین کند و ممکن است در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و رز جدید عرضه شود.

در نهایت، اگر در مورد قیمت صحبت کنیم، انتظار می‌رود آیفون 16 پرو از حدود 999 دلار در ایالات متحده شروع شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.