لیست اولیه مشخصات گلکسی واچ 7 در آمازون منتشر شد

در حالی که جدیدترین اطلاعات درز در مورد ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ کاملاً بر روی مدل گلکسی واچ اولترا متمرکز است، شایعات می‌گویند که این مجموعه از یک نسخه معمولی گلکسی واچ 7 بدون حاشیه فیزیکی نیز استفاده می‌کند.

این نسخه استاندارد باید طرح دایره ای داشته باشد و در دو سایز ارائه شود. اکنون، به نظر می رسد که مشخصات بیشتر مربوط به این مدل به طور تصادفی از طریق آمازون کانادا به بیرون درز کرده است.

اسکرین شات زیر از فهرستی در آمازون کانادا (که توسط PassionaeGeekz گرفته شده است) همه چیز را نشان می دهد و برخی از مشخصات، جزئیات قیمت و برنامه های در دسترس بودن را برای کانادا تایید می کند.

همانطور که انتظار می رفت، گلکسی واچ 7 در تاریخ 10 جولای به صورت جهانی عرضه می شود، اما به طور غیرمنتظره ای، این مدل 40 میلی متری با اتصال فقط بلوتوث با قیمت نسبتاً بالای 359 دلار (CAD) فهرست شده است.

با توجه به این واقعیت که گلکسی واچ 6 در زمان عرضه دارای قیمت پایه 299 دلاری (دلار کانادا) بود، گلکسی واچ 7 آینده ممکن است 70 دلار گران تر باشد.

شایان ذکر است که تمام جزئیات ذکر شده در این اسکرین شات دقیق به نظر نمی رسند. به عنوان مثال، در لیست ذکر شده است که گلکسی واچ 7 دارای ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی است. این گجت پوشیدنی به احتمال زیاد 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

با این وجود، جدای از اشتباه تایپی، فهرست به چند جزئیات جالب در مورد برخی از ویژگی‌های بالقوه Galaxy Watch 7 می‌پردازد، مانند:

  • یک چیپست 3 نانومتری ارتقا یافته (احتمالاً Exynos W940 نام دارد).
  • یک سنسور جدید BioActive 2 برای خواندن دقیق تر سلامتی و تناسب اندام.
  • ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ردیابی خواب مبتنی بر هوش مصنوعی، ردیابی ورزش و «ارتباطات مبتنی بر هوش مصنوعی».

فهرست همچنین می گوید که Watch 7 از پاسخ هوشمند Galaxy AI برای کمک به یافتن کلمات و لحن مناسب هنگام پاسخ دادن به پیام های ساعت استفاده می کند.

به نظر می رسد گلکسی واچ 7 یا از Chat Assist گلکسی AI روی دستگاه استفاده می کند یا می تواند از یک تلفن متصل مجهز به گلکسی AI به این ویژگی دسترسی داشته باشد.

به نظر می رسد سایر مشخصات سخت افزاری دقیق مربوط به روشنایی صفحه نمایش یا عمر باتری در این لیست اولیه وجود ندارد، بنابراین ارزش آن را در نظر بگیرید. فراموش نکنیم که تا زمانی که سامسونگ نگوید، هیچ چیز ثابت نشده است.

انتظار می‌رود این شرکت گلکسی واچ 7 را در تاریخ 10 ژوئیه در پاریس معرفی کند، بنابراین لازم نیست قبل از چشم‌اندازی به نسل بعدی پوشیدنی‌های سامسونگ، بیشتر منتظر بمانیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.