مایکروسافت از شما می‌خواهد برای امنیت بهتر، Mail & Calendar را در ویندوز 11 حذف کنید

برنامه Mail & Calendar به زودی از تصویر خارج خواهد شد و برنامه جدید Outlook Web جایگزین آن می شود. مایکروسافت پس از نمایش پنجره های بازشو و هدایت کاربران از برنامه قدیمی به آن، آزمایش برنامه جدید را آغاز کرد. به گفته غول ردموند، برای امنیت بهتر باید به برنامه وب جدید Outlook ارتقا دهید.

مایکروسافت استدلال می کند که وب Outlook به دلایل امنیتی بهتر از Mail & Calendar است و همه باید به نسخه جدید سوئیچ کنند.

از آنجایی که مایکروسافت پس از بازنشستگی آن را حفظ نخواهد کرد، بیشتر در معرض تهدیدات امنیت سایبری خواهد بود. یک برنامه نگهداری نشده هیچ به روز رسانی یا رفع اشکال دریافت نمی کند، و آن را به یک شکارگاه مناسب برای بازیگران مخرب تبدیل می کند.

مایکروسافت چندین مزیت استفاده از برنامه وب جدید Outlook برای ویندوز را مطرح می کند. دلیل اول این است که کاملا رایگان است. برای استفاده از حساب های ایمیل شخصی خود (Outlook یا هر ارائه دهنده خدمات ایمیل دیگری) نیازی به خرید Outlook ندارید. با این حال، مایکروسافت یک چیز را به ما نمی گوید: New Outlook دارای تبلیغات است.

برخلاف برنامه‌های Mail & Calendar، Outlook جدید برای ویندوز دارای تبلیغات است مگر اینکه مشترک اشتراک اصلی Microsoft 365 شوید.

این شرکت بر این باور است که Outlook جدید در مقایسه با برنامه Mail & Calendar هنوز دارای ویژگی های بیشتری است. مجموعه جدید ویژگی‌های آن شامل پشتیبانی از پیام‌های غنی و یکپارچه‌سازی Copilot است (که در این مرحله در ویندوز 11 و برنامه‌های مایکروسافت وجود دارد).

اما برنامه وب جدید سهم خود را از مشکلات دارد. بزرگترین مشکل آن این است که برای کار کردن به اینترنت نیاز دارد. اگرچه ممکن است مشکل بزرگی به نظر نرسد، اما زمانی که نمی توانید به مکالمات قدیمی دسترسی پیدا کنید، غیرعادی نیست که خود را در مخمصه قرار دهید.

پشتیبانی آفلاین برای برنامه وب Outlook آغاز شده است، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا رایانه شما آن را دریافت کند.

پایان نامه و تقویم نزدیک است

31 دسامبر 2024، تاریخ پایان برنامه Mail & Calendar است. اجرای خوبی داشت، اما مایکروسافت می‌خواهد رابط کاربری و ویژگی‌های بهتری را معرفی کند، که با برنامه قدیمی UWP امکان‌پذیر نبود.

ما فکر می کنیم زمان آن رسیده که با برنامه وب جدید Outlook راحت باشیم. مایکروسافت ویژگی‌های از دست رفته مانند افزونه‌های COM و پشتیبانی از فایل “.PST” را در ماه‌های آینده اضافه خواهد کرد.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.