گوگل هوش مصنوعی Gemini را در جیمیل عرضه می‌کند

گوگل از در دسترس بودن عمومی Gemini در پنل کناری جیمیل خبر داده است و قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی را به مدیریت ایمیل می آورد. این به دنبال ادغام اخیر Gemini در Google Docs، Sheets، Slides و Drive است. جمینی از توانمندترین مدل‌های گوگل، از جمله مدل Gemini 1.5 Pro استفاده می‌کند که دارای پنجره زمینه طولانی‌تر و استدلال پیشرفته است.

با Gemini در Gmail در وب، کاربران اکنون می توانند:

  • موضوعات ایمیل را خلاصه کنید
  • پیشنهاد پاسخ به موضوعات ایمیل
  • برای تهیه پیش نویس ایمیل کمک بگیرید
  • سوال بپرسید و اطلاعات خاصی را از ایمیل ها یا فایل های Google Drive بیابید

هوش مصنوعی جمینی دستورات فعالی را برای کمک به کاربران در شروع کار ارائه می دهد، اما همچنین اجازه می دهد تا سوالات آزاد را نیز ارائه دهند. به عنوان مثال، کاربران می توانند صندوق ورودی خود را برای جزئیات خاصی مانند “شماره PO برای آژانس من چه بود؟” جستجو کنند. یا “جلسه بعدی تیم کی است؟”. این قابلیت دسترسی سریع به اطلاعات لازم را امکان پذیر می کند و فرآیند مدیریت ایمیل را بدون ترک جیمیل ساده می کند.

علاوه بر این، Gemini اکنون در اپلیکیشن موبایل جیمیل برای اندروید و iOS در دسترس است. کاربران تلفن همراه می توانند رشته های ایمیل را تجزیه و تحلیل کنند و نکات مهم کلیدی را در قالبی خلاصه شده مشاهده کنند، که مدیریت ایمیل ها را در حال حرکت آسان تر می کند.

این ویژگی به ویژه برای خواندن رشته های ایمیل طولانی در صفحه نمایش های کوچکتر مفید است. ویژگی‌های تلفن همراه آینده شامل پاسخ هوشمند متنی و پرسش و پاسخ Gmail است که تجربه تلفن همراه Gmail را بیشتر می‌کند.

ادغام Gemini با سایر برنامه‌های Workspace مانند Docs، Sheets، Slides و Drive، کاربرد آن را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، اگر یکی از اعضای تیم اطلاعات هتل را در ایمیلی بخواهد، کاربران می توانند برای بازیابی جزئیات از Google Doc، جمینی را جویا شوند. این اتصال یکپارچه به کاربران این امکان را می دهد که بدون زحمت اطلاعات لازم را در پاسخ های خود وارد کنند.

به طور خلاصه، معرفی Gemini در Gmail نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در مدیریت ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی است. Google با ادغام Gemini در جیمیل، پیمایش، درک و پاسخ به ایمیل‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند و در نتیجه بهره‌وری و کارایی را در پلتفرم‌های وب و موبایل بهبود می‌بخشد.

توجه به این نکته مهم است که ادغام جمینی در جیمیل برای مشتریان Google Workspace با افزونه Gemini Business and Enterprise، افزونه Gemini Education and Education Premium و Google One AI Premium در دسترس است. همچنین، در حال حاضر در حال انتشار است، بنابراین اگر هنوز دسترسی را دریافت نکرده‌اید، کمی صبر کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.