بررسی هدفون بی سیم Accentum True Wireless سنهایزر 

Accentum Wireless جدیدترین هدفون بی سیم واقعی Sennheiser و همچنین اولین مورد با نام تجاری جدید Accentum است. برای آشنایی بیشتر با این محصول تا انتهای این مقاله همراه چیکاو باشید.

بررسی هدفون بی سیم Accentum True Wireless سنهایزر

Accentum True Wireless دارای قابلیت حذف نویز فعال با حالت شفافیت، صدای بلوتوث LE، درایورهای TrueResponse 7 میلی متری و شارژ بی سیم Qi است. این طرح با همکاری بخش سمعک Sonova برای راحتی مطلوب ایجاد شده است. و همچنین به برنامه Sennheiser Smart Control دسترسی خواهید داشت که ویژگی هایی مانند بررسی عالی صدا برای صدای شخصی سازی شده را به همراه دارد.

طراحی

Accentum True Wireless تا حدودی طراحی غیر معمولی دارد که بیشتر از شکل های گرد معمولی جهت گیری عمودی دارد. هدفون ها تا حدودی حجیم و پیازی هستند و من به شکلی که در گوشم به نظر می رسید علاقه خاصی نداشتم. مدل سفید مخصوصاً در جلب توجه خوب است و اگر از آن قدردانی نمی کنید، ممکن است بخواهید رنگ مشکی یا آبی تیره را در نظر بگیرید.

Accentum True Wireless دارای سطح بزرگ حساس به لمس در خارج است. و درست مانند Momentums، این مدل نیز این مشکل را دارد که حسگرهای لمسی را به معنای واقعی کلمه هر زمانی که هدفون را به دست می‌گیرید، فعال می‌کند. تقریباً غیرممکن است که هدفون‌های هدفون را بدون استفاده از یک ضربه زدن به کار ببرید و مانند Momentums آنها را برای حفظ سلامت خود غیرفعال کردم.

علاوه بر این، هدفون های هدفون به خوبی با یک پلاستیک نرم و لطیف طراحی شده اند. بدن در تمام نقاط مناسب منحنی است و به راحتی در خطوط گوش شما قرار می گیرد.

در سمت داخلی هدفون ها حسگرهای نوری برای تشخیص سایش و همچنین چراغ های LED برای نشان دادن وضعیت برق و اتصال وجود دارد. هدفون ها همچنین IP54 مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب هستند.

به طور کلی، اگرچه طراحی ممکن است کمی سلیقه ای باشد، اما Accentum True Wireless با یک قاب طراحی شده بسیار راحت است.

نرم افزار و امکانات

Accentum True Wireless از برنامه Sennheiser Smart Control پشتیبانی می کند.

این برنامه به شما امکان می دهد پروفایل صدا، تنظیمات ANC، کنترل های لمسی و دستگاه های جفت شده را تنظیم کنید. برای صدا، یک EQ پنج باند و ویژگی جالب Sennheiser’s Sound Check را دریافت می‌کنید که یک نمایه سفارشی ایجاد می‌کند اما متأسفانه در پشت ورود اجباری Sennheiser قفل شده است.

در مورد ANC، یک بار دیگر به صورت پویا تنظیم می شود، اما می توانید به صورت دستی یک حالت باد را فعال کنید، که به قیمت کاهش ANC بسیار خوب کار می کند، یا فقط آن را به طور کلی خاموش کنید. با این حال، سطح شفافیت قابل تنظیم است.

کنترل‌های لمسی قابل تنظیم هستند، که دوباره ضروری است، مخصوصاً زیرا اولین کاری که باید انجام دهید غیرفعال کردن حرکات تک ضربه‌ای است. در نهایت، یکی از ویژگی های مورد علاقه من حالت محافظت از باتری است که به طور هوشمندانه ای از شارژ شدن 100 درصدی هدفون جلوگیری می کند و در عین حال کندتر شارژ می شود تا از تخریب سریع باتری جلوگیری کند.

هدفون بی سیم Accentum True Wireless سنهایزر  - چیکاو

جدای از اینکه برای استفاده از یک ویژگی کلیدی باید یک لاگین اجباری Sennheiser ایجاد کنید، نقص دیگر برنامه این است که سرعت بارگذاری آن به خصوص در اندروید چقدر است. برنامه اندروید همچنین نمی تواند بیش از چند دقیقه در پس زمینه باز بماند در حالی که برنامه iOS می تواند روزها باز بماند. نیاز قطعی به بهینه سازی وجود دارد، مخصوصاً در برنامه اندروید. و برای عشق به همه چیز مقدس، Sennheiser، از شر نیاز حساب برای دسترسی به Sound Check خلاص شوید.

کیفیت صدا

Accentum True Wireless دارای درایورهای دینامیک 7 میلی متری TrueResponse Sennheiser است. به نظر می‌رسد اینها همان درایورهایی هستند که Sennheiser در مدل‌های دیگر خود از جمله Momentum True Wireless 4 استفاده می‌کند. هدفون ها با بلوتوث 5.3 سازگار هستند و از کدک های SBC، AAC، aptX و LC3 و پشتیبانی از بلوتوث LE Audio پشتیبانی می کنند.

Accentum True Wireless با انحنای کلاسیک V شکل، تنظیمی سرحال و شاداب دارد. مطمئناً بسیار روشن تر از آن چیزی است که من از Sennheiser انتظار داشتم، همانطور که کسانی که با این برند آشنا هستند می دانند، تنظیم تیره تر را ترجیح می دهد.

سطح پایین به خوبی نواحی بیس میانی و بالایی را تقویت کرده است که منجر به نت‌های باس قوی و صدای گرم می‌شود. باس کم آنقدرها تقویت نشده است، بنابراین شما آن پسوند فرکانس پایین عمیق را که صدای سنگین‌تری را به صدا اضافه می‌کند، دریافت نمی‌کنید.

میان رده یک گام کوچک در صحنه صدا به عقب است و میانه های بالایی به خصوص کمی ابری هستند. تقریباً برای جبران، منطقه سه برابری شاهد افزایش شدید انرژی است. این امر با ضربات تیز سنج و صداهای تلفظ T و S هیجان زیادی در نواحی بالایی صدا ایجاد می کند.

این کار به نوعی برای بازیابی از میان برد ضعیف و گل آلودی خفیف در بیس کار می کند و ظاهری از جزئیات و وضوح در صدا ایجاد می کند، حتی اگر در عمل آنقدرها قابل حل نباشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.