بررسی مزایا و معایب تبلت تاشو 14.6 اینچی سامسونگ

اسمارت فون های تاشو نیم دهه است که وجود دارند. و از آنجایی که این تلفن های هیبریدی همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهند، ما دوست داریم سامسونگ از منطقه راحتی خود خارج شود و سعی کند نوع متفاوتی از دستگاه تاشو ایجاد کند. چرا تبلت نه؟

ما سعی کرده ایم به این سوال پاسخ دهیم و نظرات خود را در چند سرمقاله به اشتراک گذاشته ایم. در طول هفته، مزایا و معایب احتمالی دو فاکتور شکل تبلت گلکسی تاشو – 8.7 و 10.5 اینچی را بررسی کرده ایم. امروز، ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چرا یک تبلت گلکسی تاشو با سایز فوق العاده 14.6 اینچی ممکن است موفق شود یا شکست بخورد و چرا سامسونگ ممکن است بخواهد یک تبلت را توسعه دهد یا به هر قیمتی از آن اجتناب کند.

مزایای تبلت گلکسی تاشو 14.6 اینچی

سامسونگ در حال حاضر یک تبلت 14.6 اینچی را از طریق خط Galaxy Tab S9 خود ارائه کرده است. این تبلت Ultra نامیده می‌شود و نزدیک‌ترین تبلتی است که می‌توانید به جای لپ‌تاپ بیابید – تا زمانی که مایل به خرید لوازم جانبی جلد کیبورد باشید. ابعاد آن 326.4 x 208.6 x 5.5 و وزن آن 732 گرم است. در اینجا لیستی از نکات مثبت ما آمده است که چرا یک تبلت Ultra تاشو می تواند انتخاب خوبی برای شروع بخش تبلت های تاشو باشد:

  • نمایش قدرت تاثیرگذار. تقسیم یک تبلت 14.6 اینچی به دو نیم نیاز به مهندسی جدی دارد و سامسونگ بدون شک در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.
  • هیچ دستگاه 14.6 اینچی دیگری به اندازه یک تبلت 14.6 اینچی قابل حمل نیست که بتواند از وسط تا شود. این می تواند یک دستگاه عالی برای گروهی از کاربران تجاری باشد که به یک دستگاه قدرتمند برای ارائه در حال حرکت نیاز دارند.
  • به لطف اندازه آن، یک تبلت 14.6 اینچی تاشو می‌تواند راحت‌تر به عنوان یک لپ‌تاپ تمام لمسی در حالت فلکس استفاده شود. می تواند به زیبایی با DeX جفت شود.
  • سخت افزار بدون مصالحه این تبلت تاشو حتی زمانی که با یک لولا به دو نیم شود، می تواند بزرگترین باتری، سریع ترین شارژ، بهترین دوربین و عملکرد فوق العاده را داشته باشد.

معایب تبلت گلکسی تاشو 14.6 اینچی

  • چنین دستگاهی ممکن است هنوز خیلی بزرگ باشد. و شاید به اندازه کافی جمع و جور نباشد که به طور کامل از مزایای طراحی لولایی استفاده کند.
  • توسعه یک تبلت تاشو 14.6 اینچی پرهزینه خواهد بود. صفحه نمایش بزرگ تاشو ارزان نخواهد بود و همچنین یک لولای بزرگ که بتواند دو نیمه تبلت را در کنار هم نگه دارد، ارزان نیست.
  • جدا از قیمت گزاف، یک صفحه نمایش 14.6 اینچی تاشو در صورت آسیب دیدن هزینه زیادی برای تعویض خواهد داشت.
  • ممکن است سامسونگ برای یک تبلت تاشو 14.6 اینچی پوشش صفحه کلید ایجاد نکند. سامسونگ باید یک پیوست صفحه کلید طراحی کند که بتواند با تبلت تا شود. در غیر این صورت، این تخته به خوبی یک تبلت Ultra سفت و سخت جایگزین لپ تاپ نخواهد بود.
  • از آنجایی که قیمت آن حتی بیشتر از یک تبلت Ultra است، ممکن است این دستگاه یک شبه به محبوب نشود. این می تواند برای طیف بسیار محدودی از مشتریان بالقوه جذاب باشد، مانند کاربران تجاری منتخب یا کاربران عادی که درآمد قابل تصرفی دارند و همیشه می خواهند در لبه های تکنولوژی باشند.
  • احتمال کمی وجود دارد که یک دستگاه بزرگ تاشو مانند یک تبلت 14.6 اینچی به اندازه کافی مقرون به صرفه شود که بتواند وارد جریان اصلی شود.
  • یک لولای بزرگ می تواند وزن زیادی را اضافه کند. حتی اگر یک تبلت تاشو 14.6 اینچی ردپای کوچکتری نسبت به یک تبلت Ultra سفت و سخت در هنگام تا شدن داشته باشد، ممکن است به دلیل وزن اضافی حمل آن آسان نباشد.
  • اگرچه برای محتوای غیر تعاملی مانند فیلم و ویدیو عالی است، اما استفاده از تبلت‌های 14.6 اینچی بدون پایه پایه یا لوازم جانبی صفحه کلید آسان نیست. گرفتن آنها با یک دست و کنترل آنها با دست دیگر آسان نیست.

جمع بندی

یک تبلت گلکسی تاشو 14.6 اینچی بدون شک چشمگیر خواهد بود، اما ممکن است تولید آن برای سامسونگ بسیار خطرناک باشد. محدودیت‌های آن باعث می‌شود که آن را به یک دستگاه طاقچه با شانس کم برای فراگیر شدن تبدیل کند.

جدای از کاربران تجاری منتخب، اکثر افرادی که یک تبلت تاشو 14.6 اینچی بسیار گران قیمت می‌خرند، فقط به دلیل عشقشان به فناوری‌های پیشرفته این کار را انجام می‌دهند. با این حال، برای کاربران معمولی تبلت، تبلت های سفت و سخت احتمالاً گزینه بسیار بهتری خواهند بود.

سامسونگ می تواند این نوع دستگاه را به عنوان نمایش قدرت توسعه دهد، اما ممکن است بهترین راه برای معرفی یک بخش جدید به عموم نباشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.