One UI 6.1.1 می تواند زودتر از حد انتظار به دستگاه های گلکسی بیاید

One UI 6.1.1 می‌تواند زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی عرضه شود، به محض اینکه ماه آینده در Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 عرضه شود.

سامسونگ برای آوردن One UI 6.1 به دستگاه‌های موجود در مقایسه با One UI 5.1 و نسخه‌های قدیمی‌تر زمان بسیار بیشتری صرف کرد.

سامسونگ به طور رسمی چیزی نگفته است، اما Galaxy AI احتمالاً دلیلی بود که One UI 6.1 به زمان بیشتری در فر نیاز داشت.

One UI 6.1.1 ممکن است به اندازه One UI 6.1 طول بکشد تا به اینجا برسد

با One UI 6.1.1، سامسونگ ویژگی های جدید Galaxy AI را معرفی می کند، بنابراین ما انتظار تاخیرهایی مشابه One UI 6.1 را داشتیم. با این حال، ممکن است به‌روزرسانی بعدی One UI برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط، زمان زیادی طول نکشد.

در پاسخ به شکایات در مورد برخی مشکلات معرفی شده در Galaxy S23 FE با One UI 6.1، یک ناظر در انجمن های انجمن سامسونگ اجازه می دهد که ارتقاء بعدی One UI 6.1 “معادل One UI 6.1.1” باشد.

این عبارت نشان می دهد که به روز رسانی بعدی برای گوشی ویژگی های One UI 6.1.1 را به همراه خواهد داشت. و اگر S23 FE به زودی One UI 6.1.1 را دریافت کند، دلیلی نمی بینیم که باور کنیم بسیاری از دستگاه های دیگر تقریباً همزمان به روز رسانی را دریافت نخواهند کرد.

شایان ذکر است که لیست دستگاه های واجد شرایط One UI 6.1.1 کوچک خواهد بود. این به‌روزرسانی‌های One UI در اواسط سال معمولاً بر بهبود تجربه کاربر در رایانه‌های تاشو و تبلت‌ها تمرکز دارند.

جزئیات انتشار One UI 6.1.1 - چیکاو

در واقع، به جز تبلت ها و تاشوهای سامسونگ، هر دستگاهی که دارای ویژگی های One UI 6.1.1 باشد، همچنان نسخه 6.1 را به عنوان نسخه One UI در منوی اطلاعات نرم افزار نشان می دهد.

در مورد ویژگی‌ها، One UI 6.1.1، مانند One UI 6.1، احتمالاً همه چیز در مورد عملکرد هوش مصنوعی است. شایعه شده است که سامسونگ در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای عکس‌ها و ویدیوها و بهبود ویژگی‌های موجود Galaxy AI است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.