یوتیوب اکنون به شما امکان می دهد با Google Lens در اندروید جستجو کنید

تا به حال، برنامه YouTube برای اندروید دو راه را برای جستجوی محتوا در پلتفرم پخش ویدیو در اختیار شما قرار می داد. می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در نوار جستجو تایپ کنید یا می توانید از دکمه ورودی صوتی برای اطلاع دادن به برنامه مورد نظر خود استفاده کنید.

خوب، یوتیوب برای اندروید اکنون گزینه سوم را در اختیار شما قرار می دهد، توانایی استفاده از گوگل لنز برای جستجوی محتوا در پلتفرم.

به گفته 9To5Google، برنامه یوتیوب برای اندروید اکنون دکمه ای با نماد لنز گوگل بین نوار جستجو و دکمه ورودی صوتی ارائه می دهد. وقتی روی این دکمه کلیک می‌کنید، برنامه YouTube لنز گوگل را باز می‌کند که از طریق دوربین گوشی شما می‌بیند، اشیاء را تشخیص می‌دهد، آنچه را که به آن نگاه می‌کنید به شما نشان می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که آن متن را در YouTube جستجو کنید.

این ویژگی به شما امکان می دهد چیزی را که به آن نگاه می کنید در YouTube جستجو کنید. به عنوان مثال، اگر در جاده با یک ماشین واقعاً زرق و برق برخورد کردید اما نمی‌دانید کدام ماشین است و می‌خواهید نگاهی به بررسی‌های ویدیویی ماشین بیندازید، اکنون می‌توانید YouTube را باز کنید و دکمه Google Lens را فشار دهید.

در حال حاضر، گوگل این ویژگی را برای تعداد محدودی از افراد عرضه می‌کند تا به احتمال زیاد آزمایش کند که آیا درست کار می‌کند یا خیر. اگر چنین باشد، گوگل به زودی آن را در اختیار افراد بیشتری قرار خواهد داد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.