ساعت گلکسی واچ اولترا توسط سامسونگ تایید شد

انتظار می رود سامسونگ اولین ساعت هوشمند اولترا خود را در سال جاری عرضه کند و گلکسی واچ 7 معمولی به آن ملحق خواهد شد. مشخص نیست که آیا این شرکت آن را گلکسی واچ اولترا می نامد یا گلکسی واچ 7 اولترا.

اکنون به نظر می رسد که سامسونگ آن را Galaxy Watch Ultra می نامد.

طبق وب سایت این شرکت، سامسونگ اولین ساعت هوشمند پریمیوم خود را Galaxy Watch Ultra خواهد نامید. وب سایت شرکت کره جنوبی برای بازار کانادا به طور خلاصه (از طریق 91Mobiles) مدل LTE Galaxy Watch 7 Ultra را قبل از حذف صفحه وب پشتیبانی آن فهرست کرده است.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، صفحه وب به Galaxy Watch Ultra، اندازه آن (47 میلی متر) و اتصال آن (LTE) اشاره کرده است. بنابراین، اندازه قاب آن به اندازه گلکسی واچ 6 کلاسیک است و ظاهراً قاب آن از تیتانیوم ساخته شده است. به غیر از آن، هیچ اطلاعاتی در مورد ساعت هوشمند ممتاز آینده در صفحه وب فاش نشد.

با این حال، به لطف افشاگری‌ها و گزارش‌های قبلی، می‌دانیم که گلکسی واچ اولترا دارای پردازنده ۳ نانومتری ۵ هسته‌ای اگزینوس، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این ساعت هوشمند همچنین دارای مقاومت فشاری 10ATM و سه دکمه فیزیکی است. طبق گزارشات، قیمت آن 700 دلار است.

نرم‌افزار One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS 5 را با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy، از جمله نکات بهداشتی شخصی‌سازی شده، اجرا می‌کند. این نسخه از One UI Watch همچنین چهره‌های ساعت جدید، ویژگی سطح انرژی، تجزیه و تحلیل دقیق‌تر خواب، روتین‌های تمرینی، ژست دوبار خرج کردن، اسکرول افقی سریع‌تر و اقدامات و شرایط بیشتر را در برنامه حالت‌ها و روال‌ها به ارمغان می‌آورد.

One UI 6 Watch همچنین ایموجی‌های مورد علاقه، قابلیت ذخیره تصاویر پیوست شده، فونت پیش‌فرض جدید و حالت ذخیره انرژی بهبودیافته را به همراه دارد. نرم‌افزار جدید همچنین اتصال به هدفون‌های بی‌سیم جفت شده را در زمان روشن و در محدوده آسان‌تر می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.