هوش مصنوعی گلکسی می تواند به شما امکان شناسایی آهنگ ها را بدهد

سری Galaxy S24 گلکسی AI را به ارمغان آورد، مجموعه ای از ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی که می تواند در استفاده روزمره بسیار مفید باشد.

یکی از ویژگی های اصلی Galaxy AI، دایره جستجوی گوگل (CtS) است. این امکان را به شما می دهد که فقط با کشیدن یک دایره در اطراف هر چیزی روی صفحه نمایش را جستجو کنید.

خوب، گوگل اکنون در حال کار بر روی بهتر کردن Circle to Search با دادن توانایی شناسایی آهنگ ها یا کلیپ های صوتی محبوب است.

طبق پستی از @AssembleDebug در X/Twitter، آخرین نسخه بتای برنامه گوگل (برنامه ای که Circle to Search را در گوشی ها و تبلت های سامسونگ ارائه می دهد) دارای یک دکمه جدید با طراحی یک آهنگ صوتی است که در کنار دکمه ترجمه متن روی صفحه، همانطور که در تصویر زیر می بینید. این دکمه به طور پیش فرض ظاهر نمی شود و محقق برنامه باید آن را به صورت دستی فعال می کرد.

Galaxy AI Circle برای جستجوی دکمه جستجوی صدا و آهنگ - چیکاو

Galaxy AI Circle چه کار میکند؟

در حال حاضر، این دکمه کاربردی نیست و هیچ اطلاعات رسمی در مورد آنچه که انجام می دهد وجود ندارد. با این حال، با توجه به طراحی آهنگ صوتی، به نظر می رسد وقتی روی آن کلیک می کنید، Circle to Search می تواند از میکروفون تلفن برای گوش دادن به آنچه در اطراف شما می گذرد استفاده کند و اگر آهنگ یا یک کلیپ صوتی محبوب را تشخیص دهد، آن را تشخیص دهد. همچنین می تواند به شما اجازه دهد آهنگی را زمزمه کنید و آهنگ مورد نظرتان را به شما بگوید.

این ویژگی جدید شناسایی آهنگ یا جستجوی اطلاعات مربوط به یک کلیپ صوتی محبوب را برای کاربران گوشی/تبلت سامسونگ آسان‌تر می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.