تصویر قاب گلکسی زد فولد 6 تغییری در اندازه صفحه نمایش نشان نمی دهد

اگر همچنان امیدوار بودید که گلکسی زد فولد 6 صفحه نمایش بزرگتری به همراه داشته باشد، تصویری که قاب گوشی را نشان می‌دهد شما را ناامید می‌کند.

در X (توئیتر سابق)، سازنده قاب‌های مستقر در ایالات متحده، Thinborne، عکسی را که در زیر می‌بینید با هشتگ #fold6 منتشر کرد، که نشان می‌دهد این قاب برای گوشی تاشو آینده طراحی شده است.

قاب Galaxy Z Fold 6 - چیکاو

این عکس شواهد بیشتری را نشان می دهد که سامسونگ تغییرات بزرگی در اندازه نمایشگر کاور ایجاد نمی کند. صفحه نمایش کاور به دلیل نسبت ابعاد متفاوت کمی عریض تر خواهد بود. اما صفحه نمایش موجود تقریباً یکسان خواهد ماند.

این یک داستان مشابه برای صفحه نمایش 7.6 اینچی تاشو است. اندازه قبلی آن اما نسبت ابعاد متفاوتی دارد که آن را کوتاه‌تر و عریض‌تر می‌کند.

علاوه بر نمایشگرهای عریض تر، گلکسی زد فولد 6 به لطف گوشه های تیزتر ظاهری زاویه دارتر خواهد داشت. همچنین می تواند حدود 15 گرم سبک تر باشد و دارای قاب تیتانیومی باشد.

در مورد بقیه بسته، Galaxy Z Fold 6 به طرز ناامیدکننده ای آشنا خواهد بود. این به‌روزرسانی‌های سالانه معمولی مانند تراشه اسنپدراگون جدیدتر و نرم‌افزار جدیدتر را ارائه می‌کند. اما انتظار می رود همه چیز از مشخصات دوربین گرفته تا ظرفیت باتری بدون تغییر باقی بماند.

سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy Z Fold 6 Ultra است که ممکن است مشخصات بهتری نسبت به Fold 6 استاندارد داشته باشد. اما مدل Ultra در حال حاضر یک محصول انحصاری کره ای به نظر می رسد. همچنین ممکن است بسیار گران باشد، زیرا حتی Fold 6 استاندارد نیز انتظار می رود قیمت اولیه 100 دلاری بالاتری داشته باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.