ریلمی GT 6 در مقابل ریلمی GT 6T، کدام یک برای شما مناسب است؟

Realme GT 6 به‌تازگی به‌عنوان جدیدترین مدل پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه این برند در بازار هند عرضه شده است. حدود یک ماه پس از عرضه Realme GT 6T می رسد. این دستگاه ها بخشی از یک خط تولید هستند و بسیار آشنا به نظر می رسند، اما بخش های مختلفی را هدف قرار می دهند. بنابراین در اینجا یک مقایسه سریع بین این دو وجود دارد.

Realme GT 6 در مقابل Realme GT 6T: پرچمدار در برابر یک تلفن میان رده

Realme GT 6 و Realme GT 6T جدید برند چینی برای دو مخاطب مختلف عرضه می شوند. اولی یک گوشی هوشمند پرچمدار مقرون به صرفه است، در حالی که دومی یک دستگاه میان رده بالاست.

این به بهترین وجه در پردازنده هایی که این دستگاه ها را تغذیه می کنند منعکس می شود. GT 6 به Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 مجهز است که یک چیپست رده بالا است.

در همین حال، مدل GT 6T با Snapdragon 7+ Gen 3 SoC عرضه می شود. Realme GT 6 حداکثر 16 گیگابایت + 512 گیگابایت است، در حالی که GT 6T با حداکثر 12 گیگابایت + 512 گیگابایت عرضه می شود.

هر دوی این دستگاه ها توسط یک بسته باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شوند که از شارژ سریع سیمی 120 واتی پشتیبانی می کند.

طراحی و نمایش تقریباً یکسان هستند

این دو از جلو و عقب تقریباً یکسان هستند. هر دوی این دستگاه ها دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED هستند که وضوح 1.5K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد.

این پنل ها همچنین از HDR پشتیبانی می کنند و حداکثر روشنایی چشمگیر 6000 نیت دارند. این پنل در هر دو مدل با یک قاب پلاستیکی و پشت پلاستیکی احاطه شده است. پنل پشتی دارای رنگ دوگانه با سه ماژول دایره ای است. عدم وجود سنسور سوم در GT 6T تنها تفاوت عمده قابل مشاهده است.

Realme GT 6 با دوربین های همه کاره تر

ریلمی GT 6 را با تنظیمات دوربین سه گانه در پشت عرضه کرد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است.

در قسمت جلویی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است. به طور مشابه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی بازگشت می کند. با این حال، برای عکس های زوم شده از سنسور تله فوتو صرف نظر می کند. برای تماس های ویدیویی و سلفی، دوربین 32 مگاپیکسلی برمی گردد.

جمع بندی

نسخه پرچمدار به دلیل پردازنده پیشرفته تر، عملکرد بهتری دارد که آن را برای کارهای مانند بازی بهتر پیشنهاد می کنیم. بنابراین اگر بودجه کمی دارید اما به یک دستگاه میان رده مناسب نیاز دارید، Realme GT 6T بهتر با نیازهای شما مطابقت دارد. با این حال، Realme GT 6 یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند عملکرد سطح پرچمدار را بدون هزینه های گزاف انجام دهند.
منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.