اپل می تواند آیفون 17 پلاس را با نسخه جدید Slim جایگزین کند

ماه سپتامبر نزدیک است و هیجان برای سری آینده آیفون 16 نیز همینطور. اما قبل از آن، شایعات در مورد سری بعدی آیفون در رسانه های اجتماعی شروع به پخش شدن کرده اند. بیش از یک سال تا عرضه سری آیفون 17 باقی مانده است. اما ما سرنخ خاصی در مورد چگونگی ظاهر شدن آنها داریم. بیایید به سرعت به آنچه تاکنون در مورد این سریال می دانیم نگاهی بیندازیم.

یک نوع جدید Slim برای سری آیفون 17

همانطور که روند، اپل به احتمال زیاد چهار نسخه را با سری آیفون 17 نیز ارائه خواهد کرد. اما این بار، نوع “Plus” را می توان با یک “Slim” جایگزین کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، نوع Slim ممکن است نسبتاً باریک‌تر از مدل‌های معمولی آیفون باشد. اندازه آیفون ها نیز ممکن است این بار متفاوت باشد.

بنابراین، نسخه استاندارد می تواند با صفحه نمایش 6.1 اینچی، نوع اسلیم با صفحه نمایش 6.6 اینچی، نوع Pro با صفحه نمایش 6.3 اینچی و در نهایت نسخه Pro Max با صفحه نمایش 6.9 اینچی عرضه شود.

جزیره پویا جدید

با نسخه پیشرفته پرو مکس، اپل می‌تواند نسخه بهبودیافته جزیره معروف دینامیک را نیز معرفی کند. به گفته تحلیلگر جف پو، آیفون 17 پرو مکس ممکن است دارای یک جزیره پویا باریک باشد که ممکن است از فناوری جدید فلزی استفاده کند. همچنین برای سنسور مجاورت در دستگاه پریمیوم استفاده خواهد شد.

تراشه بایونیک A18 و A19 برای آیفون 17 و 17 اسلیم؟

در نهایت، Pu همچنین فاش کرد که آیفون 17 پایه و نوع اسلیم می‌توانند از چیپست A18 یا A19 بایونیک استفاده کنند. از سوی دیگر، پرو و ​​پرو مکس ممکن است از چیپست A19 Pro استفاده کنند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.