بررسی مزایا و معایب تبلت گلکسی Z تاشو 8.7 اینچی

ما معتقدیم که سامسونگ وارد عصر جدیدی از آزمایش شده است، حتی اگر تلفن‌های اسلب آن را نشان ندهند، زیرا آنها یک مسیر طراحی واقعی و آزمایش شده را دنبال می‌کنند. با این وجود، این شرکت در حال دستکاری با هوش مصنوعی و دسته‌بندی‌های دستگاه‌های جدید، مانند حلقه‌های هوشمند و هدست‌های واقعیت مجازی است و حتی گفته می‌شود در حال کار بر روی گسترش مجموعه دستگاه‌های تاشو خود است.

اگر سامسونگ قصد دارد یک تبلت تاشو عرضه کند، ما معتقدیم که این بهترین زمان برای انجام این کار است. من ایده دستگاهی با صفحه نمایش بزرگ را دوست دارم که بتواند تا شود تا قابل حمل تر شود، اما سوال اینجاست که چنین دستگاهی دقیقاً چه شکلی است؟ ایجاد چنین تبلتی چه خطراتی دارد و آیا افراد کافی آن را می خواهند؟

طراحی تبلت تاشو گلکسی هنوز آزمایش یا اثبات نشده است، و ما می‌توانیم چندین فاکتور شکلی را تصور کنیم که می‌توانند موفق یا شکست بخورند. از این دسته، ما سه مورد را انتخاب کردیم و امروز، در حال بررسی مزایا و معایب یک تبلت تاشو احتمالی 8.7 اینچی هستیم.

تبلت گلکسی Z تاشو 8.7 اینچی: مزایا

کوچکترین تبلت سفت و سخت سامسونگ در حال حاضر گلکسی تب A9 است. برای هدف این تمرین، ما مشخصات سخت افزاری پایین رده تبلت را نادیده می گیریم و فقط از آن به عنوان یک قالب اندازه استفاده می کنیم.

تب A9 مجهز به نمایشگر 8.7 اینچی، ابعاد 211 در 124.7 در 8 میلی متر و وزن حدود 330 گرم است. آن را از وسط تا کنید و باید اندازه آن تقریباً 105 × 124.7 × 16 میلی متر باشد. یک لولا اضافه کنید و ممکن است وزن آن کمی بیشتر شود.

در اینجا دلایل اصلی وجود دارد که چرا فکر می کنیم یک تبلت تاشو 8.7 اینچی می تواند کار کند:

  • یک تبلت 8.7 اینچی جمع‌وجورترین طراحی را ارائه می‌دهد – برای افرادی که اغلب سفر می‌کنند و کاربران تجاری که به صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر (با پشتیبانی از S Pen) نیاز دارند، عالی است و می‌توانند هرجایی ببرند.
  • به اندازه‌ای بزرگ است که عملکرد بهتری نسبت به صفحه نمایش داخلی سری Z Fold به عنوان تبلت دارد. به اندازه‌ای کوچک است که ساخت آن راحت‌تر و ارزان‌تر از مثلاً یک لپ‌تاپ تاشو باشد.
  • یک تبلت تاشو ۸.۷ اینچی تجربه تبلت اندرویدی خالص‌تری را ارائه می‌کند – بر خلاف سری گلکسی زد فولد، که به دلیل اجرای برنامه‌های گوشی که به اندازه صفحه‌نمایش تاشو می‌شوند، بیشتر از یک تبلت، تجربه گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ را ارائه می‌دهد. .
  • ماندگاری بالاتر. به علاوه، در صورت خرابی صفحه نمایش تاشو، تعویض صفحه نمایش نسبتاً جمع و جور 8.7 اینچی هزینه زیادی نخواهد داشت.
  • برای این اندازه نیازی به سیستم لولای دوگانه نیست. یک لولا باید کافی باشد. لولاهای کمتر منجر به هزینه کمتر و نقاط بالقوه خرابی کمتر می شود.
  • بدنه نسبتا کوچک و طراحی تک لولای تبلت را بیش از حد سنگین و غیر قابل حمل نمی کند. قابل حمل بودن کلیدی است و باید یکی از بزرگترین نقاط فروش تبلت های تاشو باشد.
  • یک نمایشگر 8.7 اینچی به اندازه‌ای کوچک است که جفت کردن تبلت با یک قلم S نازک به اندازه گوشی به جای یک قلم S Pen ضخیم‌تر در سطح تبلت ممکن است بی‌موقع به نظر نرسد. قلم S می تواند در داخل بدنه تبلت قرار گیرد و در تجربه پیش فرض خارج از جعبه گنجانده شود.
  • ممکن است این مطمئن‌ترین راه برای سامسونگ باشد تا آزمایش کند آیا بازار برای تبلت تاشو تک‌صفحه آماده است یا خیر.
  • این می تواند یک دستگاه بازی موبایل عالی باشد. استفاده از آن خیلی سنگین و دشوار نیست، اما به اندازه کافی بزرگ است تا تجربه بازی همهجانبه‌تری داشته باشید. و بسیار قابل حمل است.
  • یک تبلت تاشو سامسونگ 8.7 اینچی ممکن است توجه اپل و آیپد مینی را به خود جلب کند. شایعه شده است که اپل در نهایت امسال آیپد مینی 2021 را با مدل جدیدی جایگزین خواهد کرد.

تبلت گلکسی Z تاشو ۸.۷ اینچی: معایب

متأسفانه به نظر نمی رسد که ایجاد یک تبلت گلکسی تاشو 8.7 اینچی بدون خطر باشد. پس از بررسی طولانی، ما معتقدیم که اینها ممکن است بزرگترین خطراتی باشند که سامسونگ در صورت ساخت چنین دستگاهی با آن مواجه خواهد شد:

  • اندازه تبلت 8.7 اینچی در میان کاربران تبلت رده بالا که معمولاً به سمت صفحه نمایش های بزرگتر جذب می شوند، چندان محبوب نیست. طبق رای مردم، تبلت‌های 8.7 اینچی معمولاً به بخش ارزان‌قیمت تعلق دارند و عرضه یک تبلت تاشو گران‌قیمت با مشخصات بالا ممکن است مانند تلاش برای قرار دادن یک میخ مربع در یک سوراخ گرد باشد. تنها به همین دلیل ممکن است شکست بخورد.
  • یک تبلت تاشو ۸.۷ اینچی می‌تواند آنقدر کوچک باشد که خریداران احتمالی را متقاعد کند که به یک تبلت در کنار گوشی نیاز دارند. در عوض، آنها ممکن است ترجیح دهند Galaxy Z Fold هیبریدی را خریداری کنند که هر دو را ترکیب می کند.
  • نصب لولا بر روی چنین تخته‌ای نسبتاً کوچکی می‌تواند منجر به باتری‌های کوچک‌تر و تلفات عمر باتری شود که برای بخش تبلت غیرمنطقی و غیرقابل توجیه به نظر می‌رسد.

جمع بندی

حتی با وجود اینکه به نظر می رسد یک تبلت گلکسی تاشو 8.7 اینچی مزایای بیشتری از معایب آن دارد، اما این بازی اعداد نیست. یک طرفدار یا مخالف می تواند ترازو را خم کند.

ما نمی‌توانیم عملکرد چنین تبلت تاشویی را پیش‌بینی کنیم، اما حداقل، یک دستگاه کوچکتر 8.7 اینچی امن‌ترین سرمایه‌گذاری برای سامسونگ و خریداران احتمالی به نظر می‌رسد.

پس از آن، ممکن است دستگاه برای یک تبلت رده بالا خیلی کوچک باشد و در نهایت، اگر تعداد کمی از کاربران تبلت رده بالا بخواهند، هیچ یک از ویژگی های آن مهم نیست. ممکن است سامسونگ برای موفقیت اولین تبلت تاشو خود باید ریسک های بزرگ تری را متحمل شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.