دستگاه گلکسی با قلم S می‌تواند یک ویژگی طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشد

سامسونگ چندین ویژگی مجهز به هوش مصنوعی را با سری گلکسی اس 24 معرفی کرد. برخی از این ویژگی‌ها سپس با به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های پیشرفته قدیمی‌تر منتشر شدند. اکنون گزارش شده است که سامسونگ با گلکسی زد فولد 6 یک ویژگی کمک طراحی با هوش مصنوعی را معرفی خواهد کرد.

این ویژگی می تواند با به روز رسانی One UI 6.1.1 برای چندین گوشی و تبلت قدیمی گلکسی منتشر شود.

One UI 6.1.1 می تواند طراحی AI را به دستگاه های Galaxy S، Galaxy Tab و Galaxy Z Fold با S Pen بیاورد.

به گفته‌ی اطلاعاتی معتبر Ice Universe، One UI 6.1.1 در Galaxy Z Fold 6 دارای ویژگی AI Graffiti خواهد بود. در حالی که راهنمایی‌کننده جزئیات این ویژگی را بررسی نکرده است، ممکن است به کاربران کمک کند با استفاده از S Pen بهتر طراحی کنند و تصاویر را بر اساس ورودی‌های کاربران از طریق پیام‌های متنی تولید کنند. طبق گزارش ها، این ویژگی برای دستگاه های قدیمی گلکسی با قلم S با به روز رسانی One UI 6.1.1 عرضه خواهد شد.

از آنجایی که تنها گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی گران‌قیمت، به‌ویژه از سری گلکسی اس، گلکسی تب و گلکسی Z، از ویژگی‌های گلکسی AI بهره می‌برند، انتظار داریم ویژگی طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی از One UI 6.1.1 برای Galaxy Tab S8 عرضه شود. دستگاه‌های سری Galaxy Tab S9، Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Fold 5.

برخی از دستگاه‌ها، مانند Galaxy S23 و Galaxy S24، ممکن است این ویژگی را با به‌روزرسانی One UI 7.0 دریافت کنند (زیرا تلفن‌های معمولی معمولاً به‌روزرسانی One UI x.x.1 را دریافت نمی‌کنند). با این حال، تا زمانی که سامسونگ اطلاعات رسمی در مورد آن منتشر نکند، نمی توان چیزی به طور قطعی گفت.

ویژگی مشابهی توسط اپل با آپدیت iPadOS 18 معرفی شد. ویژگی Image Wand اپل از نقاشی های خشن و هوش مصنوعی استفاده می کند تا آنها را بهتر و کامل تر نشان دهد. همچنین می تواند تصاویر را با استفاده از متن و زمینه از مناطق نزدیک در برنامه های Freeform و Notes ایجاد کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.