برگه مشخصات رسمی Galaxy Z Flip 6 فاش شد

سامسونگ در رویداد آینده Galaxy Unpacked که قرار است در 10 ژوئیه 2024 برگزار شود، گوشی هوشمند تاشوی بعدی این شرکت، گلکسی زد فلیپ 6 را عرضه خواهد کرد.

خب، یک افشای جدید برگه مشخصات رسمی گلکسی زد فلیپ 6 را فاش می کند که تمام اطلاعات فاش شده قبلی در مورد آن را تایید می کند.

آخرین نشت توسط Smartprix منتشر شده است. این برگه مشخصات رسمی گلکسی زد فلیپ 6 را نشان می دهد. به نظر می رسد برگه مشخصاتی است که در وب سایت رسمی سامسونگ می بینیم. اگرچه هیچ چیز جدیدی را فاش نمی کند، بیایید آن را مرور کنیم تا حافظه شما را در مورد آنچه که گوشی تاشوی تاشوی آینده سامسونگ ارائه می دهد، تازه کنیم.

آیا چیزی جدیدی در مورد Galaxy Z Flip 6 فاش شده است؟

طبق مشخصات رسمی فاش شده، نمایشگر اصلی گلکسی زد فلیپ 6 یک واحد Dynamic AMOLED 2X با وضوح Full HD + (2,640 x 1,080 پیکسل) و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود و صفحه نمایش پوششی نیز یک واحد Super AMOLED خواهد بود. با وضوح 720 در 748 پیکسل اگرچه اندازه این صفحه نمایش ها ذکر نشده است، اما طبق آنچه می دانیم، صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچ و صفحه نمایش پوششی 3.4 اینچ خواهد بود.

با توجه به قدرت پردازش، برگه مشخصات رسمی گلکسی زد فلیپ 6 نشان می دهد که این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 بهره می برد. در حالی که چیزی در مورد رم و فضای ذخیره سازی نمی گوید، اما افشای قبلی نشان داده است که در دو پیکربندی حافظه موجود خواهد بود: 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. این گوشی با One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد.

در مورد تصویربرداری، برگه مشخصات رسمی تایید می کند که گوشی دارای دو دوربین در پشت، یک دوربین عریض/اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. در جلو، یک دوربین وجود خواهد داشت که یک واحد 10 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی در پشت می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 4K و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.

آخرین اسکرین شات گزینه های اتصال گلکسی زد فلیپ 6 را نشان می دهد. بر اساس آن، این گوشی دارای پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C، سه باند Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، GPS، GLONASS، Beidou، Galileo و NFC.

اکنون که طراحی، مشخصات و قیمت Galaxy Z Flip 6 منتشر شده است، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که با آرامش منتظر عرضه آن در 10 جولای 2024 باشیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.