با این سه ویژگی One UI 6 Watch، تجربه استفاده از Galaxy Watch را بهتر کنید!

چند روز پیش، سامسونگ از نرم افزار One UI 6 Watch و ویژگی های جدید آن برای ساعت های گلکسی مبتنی بر Wear OS خود رونمایی کرد. اگر یک ساعت هوشمند گلکسی واچ 4، گلکسی واچ 5 یا سری گلکسی واچ 6 دارید، چیزهای جدید زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد.

با نگاهی به لیست ویژگی های One UI 6 Watch، سه چیز به شما کمک می کند تا تجربه بهتری در استفاده روزمره داشته باشید.

سه ویژگی One UI 6 Watch که من از آنها هیجان زده هستم

در حالی که بسیاری از ویژگی‌های جدید در One UI 6 Watch وجود دارد، از جمله Galaxy AI برای نکات بهداشتی شخصی، سطوح انرژی، پیمایش سریع‌تر و روتین‌های تمرین، در اینجا سه ​​ویژگی وجود دارد که به من (و شما) در تجربه کاربری روزمره کمک می‌کند.

1- حالت AoD پاسخگوی لمسی است

با اینکه ساعت‌های گلکسی همیشه دارای حالت نمایشگر همیشه روشن (AoD) بوده‌اند، به لمس حساس نیستند. در حالی که می توانید عناصر صفحه ساعت را ببینید، ابتدا باید صفحه را بیدار کنید (با لمس آن یا فشار دادن دکمه) و سپس روی هر چیزی کلیک کنید تا وارد جزئیات یا صفحه نمایش آن شوید.

با One UI 6 Watch، حالت AoD به لمس حساس است. می‌توانید روی هر عنصر رابط کاربری از حالت AoD کلیک کنید و ساعت شما را به صفحه جزئیات آن می‌برد. با یک ضربه صرفه جویی می کنید. این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما در واقعیت، شما را در بسیاری از ضربه ها در طول روز صرفه جویی می کند.

2- می توانید AoD را از طریق Modes & Routines روشن یا خاموش کنید

سامسونگ اپلیکیشن Modes & Routines را با One UI 6 Watch بهبود بخشیده است. عملکردهای جدیدی از جمله Always On Display، Do Not Disturb، Disconnection Alerts، Raise Wrist To Wake، Sound Mode، Touch Bezel To Wake و Touch Screen To Wake دارد.

اکشن Always On Mode مخصوصا برای من جالب است. در حین ورزش (مانند هنگام دویدن یا راه رفتن)، دوست دارم صفحه ساعت گلکسی من همیشه قابل مشاهده باشد.

من دوست ندارم AoD همیشه فعال باشد، زیرا باتری بیشتری را تخلیه می کند. با One UI 6 Watch، می‌توانم حالت AoD را طوری تنظیم کنم که وقتی تمرینم را شروع می‌کنم روشن شود و وقتی تمرینم را تمام می‌کنم، پایان یابد.

به طور مشابه، با به‌روزرسانی One UI 6 Watch، می‌توانید چندین حالت یا روال مختلف را متناسب با نیازهای خاص خود ایجاد کنید.

3- حرکت دو نیشگون گرفتن برای اقدام سریع

One UI 6 Watch حرکات دوبار نیشگون گرفتن را معرفی می کند. می‌توانید با دو بار فشردن انگشت شست و سبابه خود، اقدام سریعی انجام دهید. برای مثال، می‌توانید به تماس پاسخ دهید، پخش موسیقی را کنترل کنید، در میان اعلان‌ها پیمایش کنید، عکس بگیرید یا زنگ هشدار را بدون لمس صفحه خاموش کنید.

این به ویژه زمانی مفید است که نمی توانید از دست دیگر خود برای انجام کاری استفاده کنید. در حالی که One UI 5 Watch همچنین دارای یک ویژگی دسترسی است که شبیه به نظر می رسد، این یکسان نیست.

برای افراد دارای معلولیت یا اختلالات حرکتی در نظر گرفته شده است. ژست دوبار نیشگون گرفتن در One UI 6 Watch قرار است توسط همه برای اقدامات سریع استفاده شود.

این ویژگی در زمان شما صرفه جویی می کند و به شما کمک می کند از ساعت گلکسی خود بدون استفاده از هر دو دست همیشه استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.