ویندوز 10 مشکلات جستجوی نوار وظیفه و پشتیبان‌گیری ویندوز را برطرف می‌کند

مایکروسافت اخیراً به‌روزرسانی KB5039299 را برای رایانه‌های شخصی Windows 10 22H2 Insider منتشر کرده است. این به‌روزرسانی جدید KB، رایانه‌های شخصی کانال Beta و Release Preview را به ساخت 19045.4593 منتقل می‌کند. با کمال تعجب، به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی به سیستم عامل اضافه نمی‌کند و تنها بر رفع اشکال تمرکز دارد.

برای دریافت زودهنگام این پیشرفت‌ها، به صفحه تنظیمات > به‌روزرسانی و امنیت > Windows Update بروید و کلید «دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن» را فعال کنید.

ابتدا، اجازه دهید در مورد بهبودهای منحصر به فرد کانال بتا بحث کنیم. اکنون با استفاده از نوار جستجو در کنار دکمه Start، یک تجربه جستجوی بهبود یافته را مشاهده خواهید کرد.

جدا از این بهبود نوار وظیفه، پشتیبان‌گیری ویندوز اکنون تنظیمات Activity History و Printer Device Settings را ذخیره می‌کند. به‌جای پشتیبان‌گیری از تنظیمات سخت‌افزاری، تنظیمات معمولی مانند «اجازه دهید ویندوز چاپگر پیش‌فرض من را مدیریت کند» را ذخیره می‌کند.

وقتی رایانه شخصی جدیدی را با همان حساب مایکروسافت راه اندازی می کنید، می توانید به سرعت این تنظیمات را بازیابی کنید.

مایکروسافت همچنین یک ناهنجاری در ویژگی پشتیبان‌گیری را برطرف کرد که در صورت دوبار پشتیبان‌گیری از پس‌زمینه دسک‌تاپ و صفحه قفل با مشکل مواجه می‌شد.

رفع‌های موجود برای هر دو کانال بتا و پیش‌نمایش نسخه

بر خلاف رفع اشکالات ذکر شده در بخش قبلی، حل مشکل زیر برای هر دو کانال Insider در دسترس است:

  • وقتی Bitlocker فعال بود، از سرگیری به حالت خواب زمستانی ناموفق بود. مشکل برطرف شده است و هر دو ویژگی دیگر تضاد ندارند.
  • هنگامی که روی یک نماد راست کلیک می کنید، فهرست پرش نوار وظیفه راه اندازی می شود. اما وقتی کاربران روی گزینه های موجود در لیست کلیک کردند، هیچ اتفاقی نیفتاد.
  • گزینه های پوشه در فایل اکسپلورر هنگامی که کاربران روی دستور حذف کلیک کردند مواردی را اضافه کردند. یک ویژگی همگام‌سازی پیکربندی نادرست توسط برنامه‌های شخص ثالث باعث این رفتار شده است.
  • بسته های MSIX از HTTPS URI نصب نشدند. این مشکل به دلیل دانلود ناقص رخ داد که منجر به نصب نادرست شد.

چندین راه حل دیگر وجود دارد که می توانید از صفحه اعلام رسمی این به روز رسانی جدید یاد بگیرید. توجه داشته باشید که مایکروسافت اخیراً کانال بتا را برای Windows 10 Insiders معرفی کرده است.

کانال پایدار اخیراً یک به‌روزرسانی ویژگی بزرگ برای Phone Link دریافت کرده است.

پیوند تلفن می تواند اسکرین شات ها را مدیریت کند

به‌روزرسانی KB5039211 برای کانال پایدار از ویرایش اسکرین‌شات‌های گرفته‌شده در تلفن Android شما به‌طور مستقیم روی رایانه شخصی شما پشتیبانی می‌کند. هنگامی که یک اسکرین شات را در رایانه شخصی خود می گیرید، در حالی که از طریق Phone Link متصل است، یک اعلان در رایانه مشاهده خواهید کرد.

ادغام ویندوز 10 و اندروید - چیکاو

با کلیک بر روی اعلان، ابزار Snipping Tool راه اندازی می شود تا به شما امکان ویرایش اسکرین شات را بدهد. به آخرین نسخه بسته هاست Cross Device Experience نیاز دارد که می توانید آن را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.

این به‌روزرسانی ویندوز 10 نتوانست چندین باگ از جمله خطای بدنام تصویر نمایه و تضاد برنامه Copilot با عناصر رابط کاربری را برطرف کند.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.