تماس‌های ویدیویی واتساپ سه ویژگی بسیار مفید دارند

قابلیت تماس تصویری واتساپ تمام ویژگی های ضروری را دارد. با این حال، متا اکنون با افزودن سه ویژگی جدید، آن را حتی بهتر کرده است: پشتیبانی از حداکثر 32 نفر در تماس‌های ویدیویی در مک و ویندوز، اشتراک‌گذاری صفحه با صدا، و Speaker Spotlight.

واتساپ برای مک و ویندوز اکنون از حداکثر 32 نفر در تماس ویدیویی پشتیبانی می کند

در حال حاضر، هنگام تماس ویدیویی با استفاده از دستگاه اندروید یا iOS، واتساپ به شما امکان می‌دهد تا 32 نفر را به تماس اضافه کنید.

با این حال، تا کنون، اگر با استفاده از واتساپ برای ویندوز تماس ویدیویی برقرار می کردید، می توانستید تنها 16 نفر را به تماس اضافه کنید و اگر با استفاده از واتساپ برای مک تماس ویدیویی داشتید، می توانید تنها 8 نفر را به تماس اضافه کنید.

خب، اکنون برنامه‌های Windows و Mac واتساپ از افزودن حداکثر 32 نفر در تماس ویدیویی پشتیبانی می‌کنند.

به اشتراک گذاری صفحه با صدا اکنون امکان پذیر است

تا پیش از این، هنگامی که صفحه نمایش دستگاه خود را در یک تماس ویدیویی به اشتراک می گذاشتید، WhatsApp فقط ویدیو را به اشتراک می گذاشت و نه صدا را. بنابراین، اگر دستگاه شما در حال پخش صدا بود، برنامه آن را با افراد دیگر در تماس ویدیویی به اشتراک نمی‌گذارد. اکنون وقتی صفحه نمایش دستگاه خود را در یک تماس ویدیویی به اشتراک می گذارید، واتساپ ویدیو و صدا را نیز به اشتراک می گذارد.

این ویژگی جدید به شما امکان می دهد با دوستان خود ویدیوها را تماشا کنید.

واتساپ اکنون بلندگو را در یک تماس ویدیویی برجسته می کند

واتساپ اکنون در یک تماس ویدیویی، گوینده (فردی که صحبت می‌کند) را با نشان دادن فید ویدیویی او ابتدا در چرخ فلک فیدهای ویدیویی برجسته می‌کند و فید ویدیوی آن شخص را با یک طرح کلی سفید احاطه می‌کند.

متا می گوید که این ویژگی ها را طی چند هفته آینده در اختیار عموم قرار خواهد داد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.