پیکسل Watch 3 بزرگتر برای رقابت با گلکسی Watch 7 می آید!

سامسونگ سال هاست که ساعت های هوشمند تولید می کند. معمولاً این شرکت یک ساعت هوشمند در دو سایز روانه بازار می کند. به عنوان مثال، ساعت هوشمند پرچمدار فعلی این برند، Galaxy Watch 6 Classic را در نظر بگیرید. در دو سایز 43 و 47 میلی متری موجود است.

در حالی که گوگل تنها دو سال است که ساعت های هوشمند تولید می کند. اولین ساعت هوشمند این برند، Pixel Watch، تنها در یک اندازه عرضه شد: 41 میلی‌متر. دومین و آخرین ساعت هوشمند این شرکت، Pixel Watch 2 نیز تنها در یک اندازه موجود است: 41 میلی‌متر.

این بدان معناست که مدل های پیکسل واچ قادر به رقابت با ساعت های هوشمند بزرگتر سامسونگ نیستند. خوب، این به زودی تغییر خواهد کرد.

طبق گزارش ها، ساعت هوشمند بعدی گوگل، پیکسل واچ 3، در دو اندازه در دسترس خواهد بود. مدل کوچکتر دارای صفحه صفحه 41 میلی متری خواهد بود و پیکسل واچ 3 نامیده می شود. در حالی که مدل بزرگتر دارای صفحه صفحه 45 میلی متری خواهد بود و Pixel Watch 3 XL نامیده می شود. این بدان معناست که گوگل به زودی رقیبی برای مدل های بزرگتر گلکسی واچ خواهد داشت.

Pixel Watch 3 XL در مقابل Galaxy Watch 7 قرار خواهد گرفت

جالب اینجاست که رندرهای مدل بزرگتر به صورت آنلاین ظاهر شده است. این رندرها نشان می دهد که پیکسل واچ 3 ایکس ال دارای ابعاد 45 در 45 در 13.89 میلی متر خواهد بود.

در مقایسه، گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای ابعاد 46.5 در 46.5 در 10.9 میلی متر است. بنابراین، Galaxy Watch 6 Classic باریکتر از Pixel Watch 3 XL است. رندرها همچنین نشان می دهد که ساعت هوشمند 45 میلی متری آینده گوگل همان طراحی پیکسل واچ 2 را خواهد داشت.

گوگل سری بعدی ساعت های هوشمند خود را در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد. این بدان معناست که پیکسل واچ 3 ایکس ال در برابر گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا قرار خواهد گرفت. اولی در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود و دومی تنها در یک سایز یعنی 47 میلی‌متر عرضه می‌شود.

سامسونگ این دو ساعت هوشمند را در رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 ژوئیه 2024 معرفی خواهد کرد، جایی که قرار است تعداد زیادی محصول دیگر را عرضه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.