یوتیوب ویژگی «تست و مقایسه بند انگشتی» را منتشر کرد، این قابلیت چیست و چگونه کار می‌کند؟

یوتیوب متعلق به گوگل اعلام کرده است که در هفته‌های آتی قابلیتی به نام «تست و مقایسه بند انگشتی» را برای همه سازندگانی که به ویژگی‌های پیشرفته دسترسی دارند، عرضه می‌کند.

بیایید نگاهی به این کنیم که دقیقاً این ویژگی چیست و چگونه کار می کند.

تست و مقایسه بند انگشتی چیست؟

تست و مقایسه بندانگشتی قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد حداکثر سه تصویر کوچک ویدیو را برای آزمایش با بینندگان بارگذاری کنید تا به انتخاب برنده کمک کنید. برخی از افراد به این تست A/B می گویند، اما به گفته یوتیوب، Test & Compare با حداکثر سه گزینه تصویر بندانگشتی، آن را حتی فراتر می برد.

تست و مقایسه بند انگشتی چگونه کار می کند؟

YouTube تصاویر کوچک انتخابی شما را به طور یکنواخت برای بینندگان ویدیوی شما نمایش می دهد و سپس یک تصویر کوچک برنده را بر اساس تصویری که بیشترین سهم زمان تماشا را ایجاد می کند انتخاب می کند.

مهم است که توجه داشته باشید که ممکن است از چند روز تا دو هفته طول بکشد تا نتایج آزمایش برای تصاویر کوچک شما نهایی شود. علاوه بر این، حتی پس از دو هفته آزمایش، ممکن است نتیجه قطعی “برنده” را دریافت نکنید.

زمان لازم برای به دست آوردن نتایج آزمایش تحت تأثیر عوامل مختلفی است، از جمله تعداد نمایش هایی که ویدیوهای شما دریافت می کنند و تفاوت بین تصاویر کوچک شما.

توجه داشته باشید که صرف نظر از نتایج آزمون، انتخاب یک تصویر کوچک به عهده شماست! همیشه می‌توانید تصویر کوچک ویدیویی را که می‌خواهید استفاده کنید، به‌صورت دستی انتخاب کنید، حتی اگر گزینه برنده یا ترجیحی نباشد.

یادآوری!

  • ویژگی تست و مقایسه بند انگشتی در حال حاضر فقط در استودیوی YouTube در رایانه موجود است. این شرکت در حال بررسی نحوه پشتیبانی از این ویژگی در دستگاه های تلفن همراه است.
  • برای دسترسی به تست و مقایسه تصاویر کوچک، باید ویژگی‌های پیشرفته را در کانال خود فعال کنید.
  • شما فقط می‌توانید ریز عکس‌ها را روی ویدیوهای عمومی طولانی، بایگانی‌های پخش زنده ذخیره‌شده به‌عنوان ویدیو یا قسمت‌های پادکست آزمایش کنید.
  • نمی‌توانید تصاویر کوچک را روی ویدیوهایی که برای «ساخته شده برای بچه‌ها»، ویدیوهای ساخته‌شده برای مخاطبان بالغ یا روی ویدیوهای خصوصی تنظیم شده‌اند، آزمایش کنید.
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.