ویندوز 11 KB5039212 ویژگی های جدیدی را به همراه دارد

به روز رسانی ویندوز 11 KB5039212 شامل چندین ویژگی جدید، از جمله پشتیبانی از کشیدن و رها کردن در File Explorer و مدیریت حساب کاربری جدید مایکروسافت در Start است. این وصله از طریق Settings > Windows Update منتشر می‌شود، اما می‌توانید فایل‌های نصب‌کننده آفلاین Windows 11 KB5039212 (.msu) را نیز از کاتالوگ Microsoft Update بگیرید.

KB5039212 به عنوان بخشی از وصله سه شنبه 11 ژوئن 2024، یک به روز رسانی اجباری، منتشر می شود.

برخلاف به‌روزرسانی اختیاری، نمی‌توانید از به‌روزرسانی 11 ژوئن Patch Tuesday چشم پوشی کنید. مایکروسافت تأیید کرده است که به‌روزرسانی پچ سه‌شنبه 11 ژوئن را به‌طور خودکار دانلود و نصب می‌کند، که سیستم را به نسخه 22631.3737 ویندوز 11 ارتقا می‌دهد.

موارد جدید در ویندوز 11 بیلد 22631.3737

یکی از ویژگی های جدید پشتیبانی از کشیدن و رها کردن در File Explorer است. اکنون می‌توانید فایل‌ها را بین خرده‌های نان در نوار آدرس File Explorer بکشید.

پس از به‌روزرسانی KB5037853، فایل اکسپلورر را بکشید و رها کنید - چیکاو

برای کسانی که نمی دانند، Breadcrumbs مسیر مکان فایل فعلی شما را نشان می دهد، مانند This PC > Windows (C:) > Program Files. این ویژگی با به‌روزرسانی Windows 11 Moment 4 حذف شد، اما مایکروسافت قبلاً به ما گفته بود که دوباره به سیستم عامل اضافه خواهد شد.

با شروع به‌روزرسانی امروز، اکنون می‌توانید پوشه‌ها یا فایل‌ها را با استفاده از نوار آدرس Explorer بکشید و رها کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که این ویژگی در حال ارائه است و ممکن است برای همه ظاهر نشود.

ویژگی های جدید Share UI

ویندوز 11 KB5039212 همچنین یک ویژگی جدید اضافه می کند که از بستن تصادفی پنجره اشتراک گذاری ویندوز با کلیک کردن در خارج از آن جلوگیری می کند. برای بستن پنجره باید دکمه بستن را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید.

پس از به‌روزرسانی KB5037853، فایل اکسپلورر را بکشید و رها کنید - چیکاو

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، یکی دیگر از ویژگی های جدید به شما امکان می دهد کدهای QR را برای URL های صفحه وب و فایل های ابری از پنجره اشتراک گذاری ویندوز ایجاد کنید.

برای استفاده از این ویژگی، باید روی دکمه اشتراک‌گذاری در نوار ابزار مایکروسافت اج کلیک کنید و «گزینه‌های اشتراک‌گذاری ویندوز» را برای اشتراک‌گذاری آدرس‌ها و فایل‌ها در دستگاه‌ها انتخاب کنید.

همه دستگاه های مرتبط با یک حساب مایکروسافت در برنامه تنظیمات ویندوز 11 - چیکاو

به‌روزرسانی یک صفحه دستگاه‌های پیوندی را به تنظیمات > حساب‌ها اضافه می‌کند. در اینجا، می توانید رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس آنها را مدیریت کنید. وقتی با حساب مایکروسافت وارد شوید، این صفحه در نسخه‌های Home و Pro ظاهر می‌شود.

منوی استارت ویندوز 11 با حساب مایکروسافت - چیکاو

مایکروسافت در Windows 11 KB5039212 یک مدیر حساب جدید را در منوی Start فعال کرده است. این ویژگی مزایای حساب شما را نشان می دهد و مدیریت تنظیمات حساب را هنگام ورود با حساب مایکروسافت آسان می کند.

ادغام حساب مایکروسافت چندین پیشرفت دیگر را دریافت می کند. به عنوان مثال، اگر تنظیمات برگزیده من را به خاطر بسپارید و چک باکس های شخصی سازی و سایر تنظیمات ویندوز را انتخاب کنید، اکنون ویندوز 11 از بسیاری از تنظیمات صدای شما، از جمله طرح صدا، نسخه پشتیبان تهیه می کند.

می‌توانید با استفاده از برنامه پشتیبان‌گیری ویندوز، این تنظیمات را در دستگاه جدید بازیابی کنید.

Windows 11 Build 22631.3737 به کاربران این امکان را می دهد که به حساب مایکروسافت خود در برنامه Backup وارد شوند و نسخه های پشتیبان را در حساب خود ذخیره کنند. علاوه بر این، اکنون می توانید از پنجره اشتراک گذاری ویندوز برای خود ایمیل ارسال کنید.

در اینجا لیست کامل اصلاحات و بهبودها در ویندوز 11 KB5039212 آمده است:

  • دکمه «اکنون افزودن» به تنظیمات > حساب اضافه می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد اگر هنوز این کار را نکرده‌اند، یک آدرس ایمیل بازیابی اضافه کنند. این دکمه فقط زمانی ظاهر می شود که با حساب مایکروسافت وارد شوید.
  • این مشکل را حل می کند که در آن File Explorer پس از خاموش کردن کشیدن لبه از لبه صفحه، پاسخ نمی دهد.
  • این صفحه‌کلیدهای دست‌نویس و صفحه‌کلیدهای لمسی هنگام استفاده از خودکار ظاهر نمی‌شوند را برطرف می‌کند.
  • مشکلی را برطرف می‌کند که در آن هنگام اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش با برنامه‌های خاص، یک پنجره پنهان بدون محتوای در نوار عنوان آن ظاهر می‌شود.
  • هنگام استفاده از مرورگر مبتنی بر Chromium برای پخش ویدیو، مشکل اعوجاج را برطرف می‌کند.
  • این مشکلی را حل می کند که در آن هنگام شروع به کار فایل اکسپلورر زمانی که پوشه اشتراک شبکه پس از ارتقاء از ویندوز 11، نسخه 21H2 به نسخه 22H2 به Quick Access پین شد، دو دقیقه طول کشید.
  • این مشکل هدست‌های صوتی کم مصرف بلوتوث (LE) را که گزینه اتصال یا قطع اتصال را نشان نمی‌دهند، برطرف می‌کند.
  • این یک مشکل شناخته شده را برطرف می کند که بر تغییرات تصویر نمایه حساب تأثیر می گذارد، که منجر به کد خطای 0x80070520 می شود.
  • این دکمه اشتراک گذاری روی کنترلرهای USB را که با Game Bar کار نمی کنند، برطرف می کند.
منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.