ال جی بالاخره سامسونگ را شکست داد و قرارداد بزرگ آیفون 16 پرو مکس را دریافت کرد

LG Display و Samsung Display به‌عنوان تولیدکنندگان پیشرو پنل‌های OLED موبایل، از زمانی که این شرکت به سمت پنل‌های OLED آیفون روی آورد، هر دو بخشی جدایی‌ناپذیر از زنجیره تامین اپل هستند. با توجه به اینکه انتظار می رود سری آیفون 16 تا چند هفته دیگر وارد بازار شود، تایید تامین کنندگان برای این گوشی جدید آغاز شده است.

Samsung Display معمولاً قبل از سایر شرکت‌های زنجیره تأمین، از جمله LG Display، تأییدیه‌ها را دریافت می‌کند. پیش از این هرگز اتفاق نیفتاده بود که ال‌جی دیسپلی سامسونگ را شکست دهد، اما ظاهراً اکنون این اتفاق افتاده است.

ال جی دیسپلی توانسته سامسونگ دیسپلی را شکست دهد و سفارشات آیفون 16 پرو مکس را دریافت کند

بر اساس گزارشی از کره جنوبی، ال‌جی دیسپلی توسط اپل برای تامین پنل‌های نمایشگر OLED برای آیفون 16 پرو مکس، بهترین مدل در خط تولید آتی، تایید شده است. ال‌جی توانسته است سامسونگ دیسپلی را شکست دهد، کاری که قبلا هرگز انجام نداده است.

نمایشگر سامسونگ در نهایت می تواند تاییدیه عرضه پنل های این مدل ها را نیز دریافت کند. هر دو شرکت قبلاً توسط اپل برای تامین پنل‌های OLED برای مدل‌های آیفون 16 پرو تایید شده‌اند. توانایی برتری سامسونگ در اینجا به ال‌جی دیسپلی این مزیت را می‌دهد تا فاصله خود را با رقیب بین شهری خود کم کند، حتی اگر تولید OLED ال‌جی دیسپلی کمتر از نمایشگر سامسونگ باشد.

با این وجود، این یک دستاورد برای LG Display است که تقریباً همیشه شانس عرضه پنل‌های موجود برای موجودی اولیه آیفون‌های جدید را از دست داده است. معمولاً بعداً به زنجیره تأمین اضافه می شود. این امر به سامسونگ دیسپلی این امکان را می‌دهد که بخش عمده‌ای از سفارش‌ها را در حالی که اپل برای تولید اولیه بزرگ خود می‌رود، دریافت کند. بنابراین صفحه نمایش سامسونگ با حاشیه های بالاتری در پنل هایی که عرضه می کند به پایان می رسد.

LG Display امسال سفارشات بسیار بیشتری از اپل دریافت کرده است. همچنین قرار است پنل های OLED را برای آیپد پروهای اپل تامین کند. سامسونگ بخشی از زنجیره تامین باقی خواهد ماند، اما ممکن است اکنون شاهد حاشیه های کمتری در فروش خود به اپل باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.