Apple Intelligence چیست؟ همه چیز درباره هوش مصنوعی اپل!

اپل دیشب WWDC 2024 را با یک جلسه اصلی تقریباً 2 ساعته آغاز کرد. در یک ساعت ابتدایی، اپل در مورد هوش مصنوعی صحبت نکرد، اما در نیمه دوم هوش مصنوعی را معرفی کرد.

برای شروع، Apple Intelligence گام رو به جلو اپل به سمت هوش مصنوعی است. در دو سال گذشته تقریباً در مورد همین موضوع سکوت کرده است. بنابراین، Apple Intelligence پاسخی به تمام رقابت ها است. از طریق iOS 18، iPadOS 18 و MacOS Sequoia در سراسر پلتفرم ها در دسترس خواهد بود

Apple Intelligence چیست؟

به زبان ساده، این یک رویکرد چند وجهی و چند پلتفرمی برای روند محاسباتی هوش مصنوعی امروزی است. Apple Intelligence شامل بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد است که قبلاً در گوگل و مایکروسافت دیده‌ایم، سیری بهبود یافته و ادغام ChatGPT همگی بخشی از آن هستند.

در کنار همه اینها، اپل مطمئن شده است که تجربه هوش مصنوعی را برای همه ایمن تر می کند. اپل در کنار هوش مصنوعی به شدت بر حفظ حریم خصوصی تمرکز کرده است. ادعا می‌کند که اطمینان حاصل کرده است که استفاده از Apple Intelligence یک تجربه امن برای همه است و داده‌های کاربر بدون نیاز به اشتراک گذاشته نمی‌شود، حتی با خود اپل.

در مرحله بعد، اپل به ما اطلاع داد که بیشتر ویژگی های Apple Intelligence روی خود دستگاه اجرا می شود. با این حال، در صورت نیاز، یک Power Cloud Compute نیز دارد. این امکان را برای قدرت ابری بدون اشتراک گذاری داده ها در چندین سرور و پلتفرم فراهم می کند.

حال بیایید نگاهی به برخی از ویژگی هایی که با Apple Intelligence معرفی شده اند بیاندازیم.

ChatGPT و ویژگی های بیشتر

برای شروع، ادغام Siri و ChatGPT پیشرفته نیز بخشی از هوش اپل هستند، اما بعداً در مورد آنها به طور عمیق صحبت خواهیم کرد. برخی دیگر از ویژگی های هوش مصنوعی وجود دارد که به نظر من واقعاً جالب بود، مانند ابزارهای نوشتن، Genmoji، Image Wand، فیلم های حافظه سفارشی، و Image Playground.

سازگاری و در دسترس بودن Apple Intelligence

حالا این یکی بد است! ویژگی های Apple Intelligence برای اولین بار در نسخه بتا پاییز امسال و ابتدا در ایالات متحده عرضه می شود.

با این حال، فقط با برخی از دستگاه های اپل مانند iPhone 15 Pro Max، iPhone 15 Pro، iPad Pro (M1 و جدیدتر)، iPad Air (M1 و بالاتر)، MacBook Air (M1 و بالاتر)، MacBook Pro (M1) سازگار خواهد بود. و بعد از آن)، iMac (M1 و جدیدتر)، Mac Mini (M1 و جدیدتر)، Mac Studio (M1 Max و جدیدتر)، و Mac Pro (M2 Ultra).

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.