سامسونگ ویژگی طراحی هوش مصنوعی شبیه به iPadOS 18 را به گوشی های گلکسی اضافه می کند

شب گذشته، اپل یک ویژگی چشمگیر به نام Image Wand را به نمایش گذاشت.

این یک ویژگی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی است که یک طرح خشن را به یک طراحی مناسب تبدیل می کند. این قابلیت به آیپدهایی مجهز به iPadOS 18 می‌آید. با این حال، سامسونگ می‌تواند اپل را با ارائه یک ویژگی مشابه به سریع‌تر خود یکی کند.

سامسونگ می‌تواند با One UI 6.1.1 پیشرفت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را در طرح‌های خشن به ارمغان بیاورد.

کارشناس معتبر Ice Universe (@UniverseIce on X) فاش کرده است که Galaxy AI در Galaxy Z Fold 6 می‌تواند گرافیتی (طرح خشن) را با کمک Galaxy AI به یک طراحی/تصویر مناسب تبدیل کند. این ویژگی به افراد کمک می‌کند تا یادداشت‌های خود را از نظر بصری جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر کنند.

این ویژگی همچنین می‌تواند برای دستگاه‌های سری گلکسی تب سازگار با One UI 6.1.1 نیز عرضه شود، زیرا با S Pen سازگار هستند و قابلیت‌های ترسیم بهتری دارند.

در تصاویر زیر، می توانید ببینید که چگونه ویژگی Image Wand اپل یک طرح کلی از معماری (سمت چپ) را به یک تصویر مناسب (راست) تبدیل می کند.

از آنجایی که گلکسی زد فولد 6 دارای رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 خواهد بود و ماه آینده عرضه خواهد شد، این ویژگی قبل از اپل برای استفاده توسط کاربران آماده خواهد بود.

این ویژگی احتمالاً از هوش مصنوعی Generative، مشابه Image Wand اپل پشتیبانی خواهد کرد. هیچ‌کس نمی‌داند که این ویژگی چقدر خوب کار می‌کند، زیرا سامسونگ حتی آن را اعلام نکرده است، و اپل گفته است که ویژگی‌های مجهز به «هوش اپل» اواخر امسال به آی‌پد، آیفون و مک‌ها ارائه خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.