5 نکته مهم که در هنگام خرید قفل الکترونیکی کمد باشگاه باید بدانید

تا چند سال قبل برای قفل نمودن کمد باشگاه از قفل‌های مکانیکی استفاده می شد اما این قفلها نمی‌توانست امنیت لازم را برای ورزشکاران فراهم آورد. در سالهای اخیر که صنعت تولید قفل الکترونیکی رواج پیدا کرده، شرکت‌های زیادی اقدام به طراحی و تولید قفل الکترونیکی برای کمد باشگاه نمودند.

امروزه قفل باشگاهی در دو مدل مکانیکی و هوشمند در بازار موجود است. قفل الکترونیکی کمد باشگاه به دلیل امنیت بالا و امکانات بسیاری که در اختیار مدیریت باشگاه و ورزشکاران قرار می‌دهد از استقبال بیشتری برخوردار است و در کمتر باشگاه تازه تاسیسی شاهد نصب قفلهای ساده قدیمی هستیم.

در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی پیرامون خرید قفل باشگاهی آشنا سازیم. دانستن این نکات به شما کمک می‌کند تا بهترین محصولات را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قفل هوشمند باشگاهی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به خرید قفل باشگاهی و نکات پیرامون آن بپردازیم، قصد داریم شما را بیشتر با این محصول آشنا سازیم.
قفل هوشمند باشگاهی مدلی از قفل کمد است که دارای امنیت بالایی است و به کاربر اجازه دسترسی و باز نمودن قفل با استفاده از کارت، مچ بند و رمز را می‌دهد. این قفلها با استفاده از منبع تغذیه و یا باتری کار می‌کنند و البته قبل از استفاده باید کاربر مورد نظر تعریف شود تا بتواند از قفل استفاده کند. در ساختار قفل کمد باشگاهی از فناوری کارت بدون تماس یا همان rfid استفاده می‌شود. این قفلها بر روی انواع کمد چوبی و فلزی نصب و در برابر ضربه، حرارت و رطوبت مقاوم هستند.

از این قفلها می‌توان برای کمد رختکن در اکثر مکانهای عمومی استفاده نمود ولی قبل از خرید باید نسبت به کاربردی بودن آن برای مکان مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

در هنگام خرید قفل باشگاهی به چه مواردی دقت کنیم؟

زمانی که از واژه قفل باشگاهی استفاده می‌شود، منظور قفل الکترونیکی کمد باشگاه است. این قفلها در دسته محصولات قفل دیجیتال قرار دارند و دارای مدلهای متنوعی هستند. محصولاتی که در ابتدا تولید شدند مدلهای ساده قفل الکترونیکی کمد باشگاه هستند و به مرور با پیشرفت تکنولوژی ساخت، محصولاتی امنتر و لوکس تر تولید شدند. محصولات جدید دیگر باگ‌های امنیتی مدلهای قدیمی را ندارند و نصب و راه اندازی آنها هم بسیار آسان تر است. از این رو توصیه می‌شود در هنگام خرید حتما مدلهای جدید و به روز بازار را خریداری نمایید.

1. از برندهای معتبر بازار خریداری نمایید.

از برندهای موجود در بازار می‌توان به روستیک، مایفر و صبا ان اس ان اشاره نمود. البته روستیک از معروف‌ترین و پرفروش ترین محصولات بازار است و اگر قصد دارید یک قفل حرفه‌ای و امن را برای مجموعه ورزشی خود خریداری نمایید، توصیه می‌کنیم از محصولات روستیک خریداری نمایید. مدلهای 1050، 1020 و 3020 از مدلهای پرفروش این برند محبوب به شمار می‌رود.

2. قفل کمد باشگاه را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید.

فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری زیادی هستند که در زمینه فروش قفل باشگاهی فعالیت دارند. برای خرید این محصولات توصیه می‌شود حتما قفل لاکر را از یک مجموعه معتبر خریداری نمایید. ترب، دی جی کالا و ایران لاک از مجموعه‌های فعال در زمینه فروش این محصولات هستند. اگر می‌خواهید قبل از خرید از مشاوره رایگان بهره مند شوید و یا حتی از مجموعه ورزشی شما بازدید و محصول مناسب به شما معرفی شود؛ با ایران لاک تماس بگیرید. محصولات موجود در این مجموعه از برندهای معتبر بازار بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند. برای خرید قفل باشگاهی از این مجموعه با شماره 09905280155 تماس بگیرید.

3. قبل از خرید قفل الکترونیکی کمد باشگاه، بودجه خود را مشخص نمایید.

ارزان‌ترین مدل قفل باشگاهی حدودا 350 هزار تومان است و گرانترین مدل 1,000,000 تومان. مسلما هر چه محصول باکیفیت تر از یک برند معتبر را خریداری نمایید باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

با فیلتر کردن محصولات از طریق قیمت، قادر خواهید بود محصول مناسب را سریع‌تر خریداری نمایید و به صورت دقیق تر به بررسی محصولات موجود بپردازید.

4. سیستم مدیریت باشگاه را مشخص نمایید.

قفلهای باشگاهی دارای دو مدل آنلاین و آفلاین هستند. اگر مجموعه ورزشی شما دارای سیستم مدیریت باشگاهی هوشمند است باید از مدلهای آنلاین خریداری نمایید. قبل از نصب این قفلها باید سیم کشی انجام شود و قفل از این طریق به سرور اصلی متصل شود. هوشمند سازی باشگاه امکانات بسیاری را برای مدیریت باشگاه و هزینه‌ها در اختیار مدیریت و یا حتی ورزشکاران قرار می‌دهد. قفلهای آفلاین برخلاف مدلهای آنلاین نصب ساده و سریعی دارند و برای استفاده نیازی به کابل کشی نیست.

قفل‌های باشگاهی بر اساس نوع دسترسی و روش باز نمودن قفل کمد در مدلهای قفل رمزدار، قفل کارتی و اثرانگشتی موجود هستند. استفاده از مچ بند و یا تگ برای باز نمودن درب کمد از مرسوم ترین روش‌ها به شمار می‌رود. انواع قفل کمد باشگاه متنوع و باید بر اساس نوع سیستم مدیریت و میزان بودجه محصول مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

5. امکانات و توقعات خود را برای نصب قفل باشگاهی مشخص نمایید.

هر قفل بسته به نوع ساخت دارای امکانات خاصی است. همه قفلها امکان باز شدن با رمز را ندارند و فقط از طریق مچ بند قابل دسترسی هستند و یا برخی مدلها برای نصب در مکان هایی مانند استخر مناسب نبوه و رطوبت باعث خرابی قفل می‌شود. قبل از خرید باید مشخص نمایید قرار است قفل در کجا نصب و برای چه کاربردی مورد استفاده قرار گیرد.

قفل الکترونیکی کمد فقط برای نصب در باشگاه نیست و قابل نصب در مکان های دیگری مانند استخر، ادارات، بیمارستانها و سایر مراکز درمانی و زیبایی می‌باشد.

آشنایی با دیگر ویژگی‌های قفل باشگاهی

علاوه بر مواردی که در قسمت قبل با آن آشنا شدیم یک سری مشخصات هست که بین اکثر مدلهای یکسان بوده و از مشخصات اولیه و مهم این قفلها به شمار می‌رود.

  • کار با قفل آسان باشد و نیاز به آموزش خاص نداشته باشد. این گونه هم احتمال خرابی قفل کمتر است و هم در وقت صرفه جویی می‌شود.

  • به نوع باتری قفل دقت نمایید. قابل شارژ باشد و یا طول عمر باتری قفل بالا باشد. به طور متوسط هفته ای یک بار نیاز به تعویض قفل باتری و یا شارژ نمودن آن دارید. (برای کاهش هزینه خرید باطری می توانید از یک منبع تغذیه ۶ ولت استفاده نمایید)

  • به ابعاد و وزن قفل دقت نمایید. به طور معمول ابعاد ۱۲ × ۲ × ۶ سانتی‌متر و وزن آن هم حدود 300 گرم است.

  • امکان نصب بر روی درب آهنی و چوبی را دارند.

  • اگر قرار است به عنوان قفل استخری مورد استفاده قرار گیرد باید از مدلهای ضد آب و رطوبت خریداری نمایید.

  • قفل دارای امنیت بالا باشد و امکان باز نمودن درب بدون کارت و یا مچ بند امکان پذیر نباشد.

  • در صورت گم شدن مچ بند، کارت و یا فراموشی رمز مدیریت قادر به تعریف روش دسترسی جدید برای یوزر باشد.

  • محصول خریداری شده حتما دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش باشد.

  • در مدلهای آنلاین امکان گزارش گیری از میزان استفاده از کمد توسط هر یوزر وجود دارد.

قیمت لاکر باشگاهی به نوع جنس بدنه و قفل نصب شده بر روی آن بستگی دارد.

انتخاب و خرید مدلهای امن و باکیفیت قفل کمد باشگاه، بر روی بهبود مدیریت باشگاه و شرایط ورزشکاران از لحاظ اعتماد به مجموعه ورزشی تاثیر مثبت دارد. از این رو بهتر است بهترین مدل را خریداری نمایید. در ادامه به بررسی مشخصات سه محصول پرفروش بازار می‌پرازیم:

پرفروش‌ترین محصولات قفل باشگاهی در بازار

همان طور که اشاره شد قفل روستیک از بهترین برندهای تولید کننده قفل باشگاهی است. سه محصول این برند دارای کیفیت و امکانات بسیار مناسبی است و از این رو در بازار طرفداران زیادی دارد. در ادامه به بررسی مشخصات این 3 محصول می‌پردازیم:

محصول

مشخصات

قفل کمد باشگاه مدل 1050 روستیک

رنگ بدنه طلایی و نقره ای، روش دسترسی: مچ بند، کارت، جاسوییچی و دکمه، جنس بدنه قفل از فلز است.

قفل باشگاهی 1020 روستیک

دسترسی به قفل از طریق مچ بند، کارت، جاسوییچی و دکمه، عرضه شده در دو رنگ طلایی و نقره‌ای، منبع تغذیه: باتری قلمی.

قفل 3020 برند روستیک

دارای بدنه ضد آب و ضد رطوبت، مصرف انرژی پایین، امکان استفاده از باطری خارجی در زمان اتمام شارژ، مصرف پایین انرژی.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.